تصاویر بالای 18 سال... _گر بمیرم از خجالت حقم است_

عرض سلام و ادب و احترام...

.............................................................

احوالپرسی:

حال همگی خوبه؟
منم شکر خدا بد نیستم...
آرزو می کنم شاد باشید و سالم!!

............................................................


نگاهی به پست:

1. جوابی به محبت دوستان!
2. انواع رابطه...
3. رفاقت ما با اهالی وب...
4. مهندس اینجا، مهندس آنجا، مهندس همه جا...

...........................................................

جوابی به محبت دوستان:

دوستان عزیز!
اینجا محیطی است که ما را با هم آشنا کرده...
پس محیط جذابی است. و برای اینکه جذاب تر شود به راهکار نیاز دارد...
شما پیشنهاد بدهید...
اینجا آزادی نزدیک به مطلق است!
ما به کسی توهین نمی کنیم...
یکدیگر را دوست داریم...
به ایران عشق می ورزیم و در راه آبادانی و عزت آن از هیچ کاری کوتاهی نمی کنیم...

این تصاویر تقدیم به شما:


1:



















2:





















3:





















4:

















...................................................................................

انواع رابطه:

رابطه ها انواع گوناگونی دارد...
پرداختن به انواع آن نه کار ماست، و نه اینکه اگر بود می پرداختیم...
منتهی برای اینکه دلها به هم نزدیک تر شود، چند نمونه عرض می کنم و التماس دعا!
به نظر بنده، روابط انسانها با یکدیگر از این چارچوب خارج نیست:
1. دشمن
2. دوست
3. محترم
اگر مورد دیگری سراغ دارید برای قالب بندی کلی بفرمایید تا ما هم بیاموزیم...
به هر حال انسانها یا دوست و دشمنند، و یا اگر هیچکدام نبودند مورد احترام یکدیگرند!
البته باید باشند!
کار نداریم که این مهم توسط همه رعایت نمی شود!
خوب...

ممکن است بپرسید چرا دشمن؟
عرض می کنم که بدون دشمن و دشمنی کردن محال است بشود زندگی کرد!
ممکن است العان به من خورده بگیرید که این چه حرفیست ولی اگر استدلال زیر را بخوانید انشاء الله نظرتان عوض می شود:
ببینید...
شما اگر انسان عادلی باشید، بالاخره یک عده از عدالت شما ضرر می کنند، و از آن عده هم عده ای به دشمنی بر می خیزیند!
این بدیهی است...
همینطور اگر صادق باشید، و یا جدیت در کار داشته باشید و...
بالاخره عده ای از صداقت شما و سایر صفات خوبتان ضرر می کنند و شما را دشمن خویش می پندارند، و با شما دشمنی می کنند...
این از دشمن!

اما دوست...
به نظر بنده یکی از مهمترین مواردی که در زندگی انسان تاثیر می گذارد همین مورد دوست است!
اگر دوست با سواد و با کمالاتی داشته باشید، خوب روی شما هم تاثیر می گذارند...
_مثل بنده که به دوستی اساتید و مهندس افتخار می کنم_
برعکسش هم صادق است!
یعنی دوست نادان هم به انسان ضربه می زند، حتی اگر نخواهد...
پس این کلام را آویزه گوش کنیم که:

همنشین تو از تو به باید
تا تورا عقل و دین بیافزاید

و اما دسته سوم...
عده بسیار زیادی می مانند که نه در حلقه اولند و نه در حلقه دوم!
البته قابلیت این را دارند که در هر کدام از این دو دسته قرار بگیرند...
ولی تا موقعی که قرار ندارند، مورد احترام ما هستند...
چقدر خوب است که به همه احترام بگذاریم...

همین

...................................................................................

رفاقت ما با اهالی وب:

دوستان
این وب متعلق به شماست...
_البته با اجازه صاحبش_
علایقتان را بگویید تا ترتیب اثر دهیم...
البته در همان چارچوب مختصری که عرض کردم!
_به کسی بی احترامی نشود_

جناب ناشناس هم دوباره سر زدند و نظر دادند...
دوست عزیز!
نیازی به عذر خواهی نیست...
و اگر بنا به آن باشد ما هم شرمنده ایم....
به هر حال همین که سر زدید ممنونم!
همین نشان می دهد که هستید، و اینکه دلهایمان به هم نزدیک شده!!
من هم ممکن است تند نوشته باشم!
که همینجا عذر خواهم...
به هر حال شهامتت برای من یکی قابل تحسینه...
خوش آمدی...
و اینکه گذشته ها گذشته و به آرشیو پیوسته...
بهتره به آینده فکر کنیم و اینکه می تونیم دوستای خوبی باشیم!
باز هم ممنون

همه عزیزانی که به وب سر می زنند، مورد احترام و تکریم ما هستند، منتهی!
منتهی تا جایی که توهین نکنند!
به هر حال دوستتان داریم...

و چون دوستتان داریم این تصاویر را تقدیم می کنیم:































2:


























3:















4:






























_نظر فراموش نشود..._

...................................................................................

عرض شرمندگی:
_این قسمت مربوط به من و مهندس است_

مهندس عزیز...
باور کن من اصلا پستت رو ندیدم!
اصلا لینک آبی رنگی وجود نداشت...
توهم زدم...
به هر حال شرمنده ام!!
خودم می دونم چی شده...
به احتمال زیاد من اومدم توی وب و مشغول بودم که شما پست رو نوشتید و آپ کردید...
چون من هر دفعه میام چند ساعتی توی اینترنتم...
حتی ممکنه قطع بشم ولی صفحه باز باشه و...
و دوباره وصل بشم...
زیاد شده که مثلا همچین اتفاقی افتاده!
شش وصل شدم، 12 وب رو آپ کردم...
یا 12 وصل شدم نزدیکای صبح آپ کردم...
چون من که می نویسم یه خط می نویسم و می رم دنبال یه کاری، دباره سه خط می نویسم و...
اینها هم که نوشتم نمی خوام چیزی رو توجیه کنم!
فقط خواستم بدونی که اگه همچین مطلب جالب و مهمی رو خونده بودم، قطعا جواب می دادم...
به هر حال شرنده ام...

و این مصرع که:

گر بمیرم از خجالت حقم است...

و اینکه:

آقا گل کاشتی...
این کار جدیدت حرف نداره!
بی نظیره!
رفتم...
دیدم، و پسندیدم...
خیلی باحاله
آدرسش هم میشه یه کاریش کرد!
حالا بعدا می حرفیم...

دوباره هم همین

...................................................................................

خداحافظی:

از همه دوستان خداحافظی می کنم...
و از مهندس عزیز....
شاد باشید و سر بلند!

خدانگهدار
شاهزاده تاریکی

0 نظرات: