هیچ چیز اونطوری نیست که به نظر میرسه

سلام 
مطلب و سخنی برای بازدیدکنندگان نیست و روی صحبت به سمت شاهزاده تاریکیست
سلام شاهزاده جان خوبید؟؟؟
نمیدونم چرا هر وقت چیزی مینویسم اونطور که میخوام پاسخش رو نمیگیرم!!!!
البته مشکل از شما یا من یا ..... نیست
اصلا قرار هم بر این نبوده و نیست که جواب پست های هم دیگه رو بدیم
ولی بعضی اوقات لازمه
به هر حال ارسال های شما برای من جذاب است و شاید ارسال های من برای شما جذاب باشد
به هر حال نوشته ها خوانده میشوند
ولی گاهی اوقات در بین نوشته ها مطلبی هست که منتظر پاسخ از طرف مقابل باشیم
ولی انطور که میخواهیم پاسخ نمیگیریم
مجبورم دوباره تکرار کنم:
اصلا قرار هم بر این نبوده و نیست که جواب پست های هم دیگه رو بدیم
ولی بعضی اوقات لازمه
حتما برای شما هم پیش اومده
اصلا بیخیال مهم نیست
.......................................................................................................................
خواندن برای عموم ازاد است
خوشبختانه بازدیدکنندگتن روز به روز در حال افزایشند و باید تدابیری برای سیاست های پایگاه اندیشید
به نظر شما راه اندازی یک نظر سنجی کمکی به سیاست های پایگاه خواهد کرد؟؟؟
1) بلی
2) خیر
3) کی تحویلتون میگیره که حالا میخواید نظرسنجی هم راه بندازید
4) ریدم رو سایتتون

عدد گزینه مورد نظر رو به شماره 2000aki اس ام اس فرمایید
........................................................................................................................
جمعه
خوشبختانه همه دوستان اماده اند و دل طبیعت انتظار ما را میکشد
باغ اماده و ما گرد جهان میگردیم
میریم به احتمال 99 درصد که تو این سرما هیچ خری اونجا پیدا نمیشه
البته منظور این نیست که ما خریم.
اگه هم پیدا بشه با چوب میندازیمش بیرون
حقیقتا من گفتم جمعه نریم تا خلوت باشه و به مشکل احتمالی بر نخوریم
اگه نه جمعه هم روز خداست و مشکلی نیست
گفتم این هفته بریم چون واقعا هفته های در پیش رو هفته هایی سخت و برای من روحی روانیست
شما منظور رو از پست قبل خوب رسوندید ولی گفتم،شاید، احتمالا ،مثلا رضا سه شنبه مرخصیش جور شده و برای همین اس ام اس دادم
بگذریم....
امیدوارم جمعه همه اماده باشند و بریم
در ضمن خجالت زدمون نکنید
چه زحمتی.... چه کشکی.... چه دوغی
مسخره کردی
این حرف کیری چی بود زدی
مثل دفعه قبل همون وسایلی که اوردم رو میندازم تو صندوق عقب و میارم
این چه زحمتیه
ریدی بابا.....
اگه چیزی دفعه قبل کم و کسری بود بگید تا این دفعه جبران کنم
پس بیش از این خجالت زدمون نکنید
راستی یه لباس گرم هم بردارید که اونجا یخ نزنید
همین و دیگر هیچ
.........................................................................................................................
خدافظی:

خدانگهدار


1 نظرات:

شهری گفت...

نظر بی نظر
بای