کس شعر

سلام
احوالات؟؟؟
ریدی بو میدی برادر من
کس شعر تحویل من نده
نمیخوام در مورد این کس شعرا بحث کنم
پس بگذریم....
--------------------------------------------------
سه خط پست میزاری فکر میکنی هنر کردی
شما ریدید
یه سایت خوب اهنگ
فقط میتونی گوش بدی البته میشه ازش دانلود هم کرد که راه داره و من نمیگم تا التماس کنید
خوب خیلی وقته جلایی به وبلاگ ندادیم واسه همین عکس زیرم تقدیم به بازدیدکنندگان


چه جالب وقتی دو تا خواننده حشری(مدونا و بریتنی اسپیرز) با هم برنامه اجرا کنن چیزی بهتر از این نمیتونن به مردم تقدیم کنن
ای ول کارشون درسته
جنیفرم کم بود که از پایین انگلک کنه
یو ها ها ها ها
میگم خیلی بده عمرمون داره تموم میشه و نمیتونیم یکی از این کنسرتا رو از نزدیک ببینیم
عجب
نمیخوام بگم مشکل از از کشورو سیاست و ... هست نه اصلا اینجور نیست مشکل اصلی پوله
پول
اسکن....
اگه بود به راحتی سالی دوبار میتونستیم بریم کنسرت
هی
افسرده شدم
بای
سرآشپز شهری

0 نظرات: