خدمت سربازی یا وبلاگ نویسی ؟؟؟

سلام
خوب مثل همیشه ورداشتی کس شعر نوشتی
محدودیت چیه؟؟؟
اکی خان مگه اومدیم خدمت که محدودیت داشته باشیم
من گفتم مدارا
میدونی مدارا یعنی چی؟؟؟
شاید من معنیشو بلد نیستم که از این کلمه استفاده کردم.
از نظر من "مدارا بنویسیم "یعنی هر چی میخوای مینویسیم مثل گذشته ولی ....
تو چرند چطور مینوشتیم الانم همینطور مینویسیم.
منظور من اینه که رو موضوع خاصی تمرکز نداشته باشیم مثل گذشته از شعر و گپ دوستانه گرفته تا سکسی و ....
چند نکته هم که در مورد برچسب ها گفتم و.....
اصلا خداوکیلی مهم نیست الان بیان همه پایگاه ها رو فیلتر کنن کیرمم نیست یکی دیگه
"منظور من اینه که جوری بنویسیم که کمتر تو خطر فیلتر شدن قرار بگیریم"
همین...
محدودیت و چهارچوب و این کس شعرا چیه بابا (زیر دیپلم بنویس)
در ضمن من پیشنهادی ندارم چون الان دوست دارم بنویسم کیرم تو کلت شاید فردا بنویسم اموزش فتوشاپ بخش یک پس کس شعر نگو
هر جور راحتی بنویس فقط با احتیاط
پیشنهاد من همین بود حالا هر جور صلاح میدونید چون من که به پیشنهاد های شما توجه نمیکنم.حالا شما هر چی میخوای بگو
بگذریم....
خوب کلاس زبان رفتی چی یاد گرفتی
ای ول....
لطفا متن زیر رو ترجمه کن ببینم!!!

The Vancouver Aquarium Marine Science Centre is a self-supporting, non-profit association dedicated to effecting the conservation of aquatic life through display and interpretation, education, research, and direct action

خوب ترجمشو بعدا ازت میگیرم
از این موضوع هم بگذریم.......

دمت گرم بابا یعنی ارزش یه شیرینی دادن هم نداریم
بابا چند تکه اکی نمکی که این حرفا رو نداره
ولی از شوخی گذشته چرا تصمیم این کارو دارم و امیدوارم بشه و بتونم
تصمیم دارم یه روز احتمالا تو مردادادی یه وقتی با توافق جمع صبح تا عصری بریم پیک نیک
یعنی میشه؟؟؟
چرا که نشه. بله حالا چک چک ، خرانق، گورستون، جنده خونه و بالاخره یه محیطی که بشه بشینن حالا یه جا خارج از شهر
به هر حال دور هم جمع شیم و صبح تا عصری فیض ببریم
امیدوارم بشه و لذت ببریم و باز هم تکرار بشه.
فعلا بین خودمون بمونه....
اینا رو از رو تعارف و ... نگفتم و خواسته دلمه و امیدوارم تحقق هم پیدا کنه
ان شااله...
خوب فعلا کون لق شما. همین جمعه رو بیایم بیرون که کیر اقای دو... اب..د منتظرمونه
اکی؟؟؟
این اکی نیست اکیه
خبرشو بده
بیا این عکسو ببین که داره برامون پر میکنه که اونجا بخوریم


کی میگه دخترا نمیتونن واستاده بشاشن
بدبختا ببین برای اینکه واستاده بشاشن چه کارایی میکنن
خیال میکنن ما خریم
عقده شده براشون دیگه
یاید بهشون اموزش بدم که بتونن
اهان اول این تصویرو ببین که تفلک باید اینجور وانمود کنه که داره....


خانم هایی که علاقه مند به ایستاده شاشیدن هستند توجه کنند:
خانمای عزیز توجه کنن که برای شاشیدن به صورت ایستاده احتیاج به یه شلنگ دارید
چون سوراخ شما یه کم پایینه و نمیتونید به راحتی جابجاش کنید بنابراین یه تیکه شلنگ نرم و انعطاف پذیر نسبت به سایز سوراختون بردارید
خوب شلنگ رو تو سوراختون جاسازی کنید طوری که از بغل ها نشتی نداشته باشه باید محکم فشار بدید تا قشنگ جاسازی بشه
حالا با خیال راحت بشاشید و هر طرفی که دوست دارید شاشتونو هدایت کنید
توجه:در این هنگام نباید شهوتی بشید چون نمیتونید راحت بشاشید پس خودتون رو برای یه لحظه هم شده کنترل کنید

خوب دیگه داریم میریم شک
با اجازه فعلا
بای
ضمیمه: داشت یادم میرفت موزیلا اصلا برای نوشتن برای این بلاگر خوب نیست و اصلا نصف چیزا رو ساپورت نمیکنه. نمیدونم مال من اینجوریه یا مال شما هم هست من پیشنهاد میکنم از گوگل کروم که بهتون دادم یا اپرا یا اینترنت اکسپلور استفاده کنید.
بهترین گزینه گوگل کروم هست و واقعا خوب کار میکنه.
عکسایی که اپلود میشه میره به البوم پیکاسا و نشون نمیده که نمیدونم چرا ولی از ادرس اینترنتی کار میکنه
امیدوارم گوگل کروم رو دیگه نصب کرده باشی مطمئن باش بعد از نصب اون دیگه از موزیلا استفاده نمیکنی
حتما نصب کن
اقا نصب کن پشیمون نمیشی
کیری !!! نصبش کن
الان
ای ول
بای

0 نظرات: