هزار راه نرفته.....

سلام
عمومی:
سلامی چو بوی خوش دوستی پایدار
بعد از انتشار خبر شما از عدم حضور استاد در روز سه شنبه و پست ارسالی من شما هنوز ارسالی نداشتید
دارم نگران میشم!!!!
پس کجایید؟؟؟؟
بگذریم..... هر جا که هستید خوب و خوش و سالم و سرحال باشید
چه شود این روز جمعه
تا اینجا که خوب بوده و تازه هواشناسی روز جمعه رو هم دیدم و همه چیز خوبه
یاهو در هواشناسی روز جمعه برای شهرمون (؟؟؟) در کشور عزیز ایران هوای افتابی رو پیش بینی کرده که فکر کنم تا حدودی هم باید درست باشه به هر حال از روی ماهواره هواشناسی و .... هست
راستی اگه دوست داری خودت یه سری بزن و امتحان کن
در قسمتی که نوشته enter city or zip code شما اسم شهرمون رو به زبون انگلیسی بزن . چهار تا حرفه
ok
خوب حالا دما و وضعیت هوای امروز و فردا و چند روز بعدش رو میتونی ببینی و در روز جمعه (fri) روز افتابی رو پیش بینی کرده
از این بحثم بگذریم
...................................................................................................................................................................
بخش نظرات

نظرات زیادی رو هم دریافت کردیم البته دوتاش مال خودمه ولی دوتای دیگه مال بقیه هست که یکی از اون نظرها هم مال دوست خودمون اقا مسعوده
چه فلسفی شد
نظرات رو یه جا میزارم که شما هم بخونید و بعدا اگه خواستید پاسخ هم بدید

4kere dustane golam hastam . anjam vazife bude . omid ast k dahan e yave guyan ra bebende eradatmand
توسط masoud در تعویض قالب موجب کمردرد است... در10/28/10

سلام داداش دمت گرم بخدا ستم بامرامی اره والا این سایتای سکسی که همشون به قول شما چیزن مگه یه جوون دل ندارد که باید بره سایت قربی اونی هم که فیلتر میکنه یا گزارش میده عقده ایه سایت جالبی دارید تا حالا ندیده بودم کسی تو این سایتای ایرونی خایه کرده باشه عکس سوپر بذاره دمت گرم اگه فیلم سوپر هم داری بزار
توسط ناشناس در تصاویر بالای 18 سال در 10/28/10

دوتا اولیش که مال خودمه و نزاشتم روی سایت و خودت میتونی از کنترل پنل سایت بخونی
و اما دوتای دیگه
پاسخ اول: اقا مسعود شرمنده کردید
خیلی ممنون از ارسال تصاویرتون که نه تنها دهن گشاد بعضی ها رو بست بلکه دیگه این ورا هم پیداشون نشد
خیلی ممنون از لطفتون
بای

پاسخ دوم: از نظر شما دوست ناشناس هم سپاسگذاریم
ببینید اسم هم بذارید قرار نیست طوری بشه میتونید اسم مستعار بزارید تا مجبور نشیم ناشناس صداتون بزنیم
به هر حال از نظر شما هم سپاسگذاریم
ببینید در مورد فیلترینگ سایتها حتما یه چیزی هست که فیلتر میکنن و شاید ما هم یه روز فیلتر شدیم
به هر حال باید بسازید حالا اگه نتونستید بسازید هم میتونید از فیلتر شکنی ، چیزی استفاده کنید
در ضمن درخواست شما در اسرع وقت در جلسه هیئت مدیره سایت مطرح میشه که تا اون وقت باید صبر کنید
خدانگهدار

خوب میبینی احمد جان دوستان چقدر لطف دارن
دیگه باید سیاست های پایگاه رو تغیر بدیم و از تک بعدی درش بیاریم
بگذریم اقا

...................................................................................................................................................................
رسانه ای:
یادته چند وقت پیش میخواستیم یه پایگاه جدید تاسیس کنیم
خوب منظور انجمن و تالار گفتگو بود
تاسیس هم شد ولی با استقبال مواجه نشد
یادته؟؟؟؟
اره یادته چند تا پست هم اونجا ارسال کردید ولی فاییده ای نداشت یعنی حال نمیداد مخصوصا شما زیاد باحاش حال نمیکردید
یادته گفتی من فکر میکردم یه چیزی مثل چتفاست ولی اونجوری نیست؟؟؟
یادته گفتی مشکله و یه جوریه؟؟؟؟
یادته ؟؟؟؟
یادته؟؟؟
خوب من خودم هم فهمیدم چیز جالبی نشده گرچه که خیلی هم جالبه و اگه فعالیت میکردیم الان شده بود مثل همین اکی سازی که خیلی هم باحاله در صورتی که اول باحال نبود
خوب همه اینا رو گفتم تا بگم که:
من از همون روز که گفتی یه چیزی مثل چتفا ، به فکرم افتاد که چتفا رو چطور درست کردن.؟؟؟!!!
پولیه؟؟؟
رایگانه؟؟؟؟
برنامه نویسی شد؟؟؟؟
برنامه نویسی کردن؟؟؟
نرم افزاره و .....؟؟
خوب تلاش های من برای فهمیدنش به بمبست میخورد !!!! برای اینکه این مملو تغیراتی تو کدها داده بود نمیفهمیدم، تا امروز که گذری یه دونه دیگه مثل همون چتفا پیدا کردم و فهمیدم که دنیا از چه قراره
دیگه دارم مطمئن میشم که اکثر سایت ها یعنی بیش از 85 درصد اونها بجر هاست و دامنه بقیه چیزاش رایگانه و اسکریپت های خارجیه که فارسی سازی شده
البته یه 15 درصدی هم وجود داره که از پایه برنامه نویسی شده و خدا تومان هم خرج کردن مثل بلاگفا و میهن بلاگ و .... که باید تو کار اینها هم سر دربیارم
ولی برای مثال میهن دانلود،چتفا،پی سی ورد و صد ها و صدها سایت دیگه به راحتی و بدون دانش طراحی شدن و همه و همه از اسکریپت های رایگان استفاده کردند
منظور من پایشون هست نه متن و قسمت های سایت منظور من قسمت مدیریت سایت هست یعنی جایی که مطالب و تصاوبرو ... رو مدیریت میکنن
البته هاست و دامنه خریدند ولی دیگه پولی برای برنامه نویسی و .... ندادن
اقا بگذریم از چتفا و این جور سایتا هم سر دراوردیم و فهمیدم که یه اسکریپت خارجیه که فارسی شده
الان به صورت ازمایشی بر روی هاستمون اپ شده و میتونی ببینی و اگه پسندت هست یه ندا بده
البته باید یه اسم میزون انتخاب کنی و میکرو وبلاگ چند رسانه ایمون رو روی اون به صورت کامل پیاده کنیم
برای مشاهده نسخه ازمایشی فعلی
برو به ادرس انجمنمون و به اخر ادرسش کلهم chat رو اضافه کن
به دلایل امنیتی ادرس انجمن قید نشد ولی به زودی ادرس در اختیار همه قرار خواهد گرفت
ببین احمد جون برای اینکه گیج نشی میگم
ادرس انجمنمون چی بود که ساخته بودم حالا باید یه chat به اخرش اضافه کنی
مثال:http://adrese anjomanemoon.com/chat
قسمت قرمز رو به اخرش اضافه کن و برو ببین پسنده
خوب از این هم بگذریم
....................................................................................................................................................................
خستگی انگشتها:
ببین انگشتام دیگه خیلی خسته شده و میخوام خدافظی کنم ولی میخوام چند تا دیگه عکس بذارم و هنوز عکسای اقا مسعود مونده که اپ نکردم پس هنوز باید بنویسم 

تصاویر:
20 میلیون بهت بدم با من ازدواج میکنی؟؟

شرمنده واقعا دیگه حسش نیست
شرمنده اقا مسعود دفعه دیگه عکساشو اپ میکنم
احمد جون تا جمعه صبح بای البته پنجشنبه خبر بهم میدیم و دیدار مجازی هم که داریم
فعلا بای
بای
میخوام برم
بای
................................................................................................................................................................
ضمیمه:
در بازرسی مطالب نوشته شده توسط اینجانب بعضی حروف افتاده یا جابجا نوشته شده بود و در بعضی قسمت ها جملات با مشکل فعل و فاعل و این کس شعرا مواجه بود. کاما و نقطه و .... رو هم بگذریم. به هر حال ریدم به وب و حس درست کردن هم نیست.
به بزرگواری خود ببخشید
بای

0 نظرات: