ک+و+ن=کون

سلام
اقا واقعا دستتون درد نکنه
بابت همه چیز.....
اینجا که جای خود داره....
اول از عنوان شروع میکنم:
چه عنوان قشنگی " تلخند"
واقعا استاد ادبیات برازنده شماست هر چی فکر میکنم میبینم ادم کون خودشو نتونسته باشه بشوره ولی ادبیات کاربردیش خوب باشه
ادم نوشته هاتون ، متن ها ، حرف زدناتون و ..... رو که میشنوه و میبینه واقعا لذت میبره
میدونی چرا؟؟؟
خودت فکرش بکن
حالا دو خط دیگه این کس شعرا رو بنویسم دوباره میگن هندونه به هم قرض میدن و ....
پس....
گوساله باز این عکسا رو تو کدوم گورستونی اپ کردی که خبری ازشون نیست
اخه مرتیکه الاغ عکسای پست تلخندت کجا رفته
ریدی بابا
بگذریم
میگم عنوان رو درست کردی و دستتون هم درد نکنه لطفا اون قضیه رو هم درست کنید دیگه خیلی عالی میشه همون که خیلی وقته قراره درست کنید
میگم این یاروهه کی بوده گوز گوز کرده
دستش درد نکنه چه نظر نون و اب داری هم داده این کس کش
بابا دمش گرم، در کل ممنون از نظری که داده.
فقط یه سوال پیش میات؟؟؟
خوب کاکا کونه....نمیدونم مگه شک داره؟؟؟؟
همه میدونن که کاکا با کون دادن فوتبالیست شد.
بی احترامی نمیخوام بکنن ولی بعضی بازیگرا هم همینجوری بازیگر میشن
دیگه کاکا که جای خو داره
دوست عزیز و گل خودم هم که با مدرک ثابت کردن هم کاکا کونه هم این دوست عزیز که نظر دادن
در کل میکن : تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها

به تصویر زیر یه نگاهی بندازید


ببین چه زیباست
فکرشو بکن اگه خواسته باشن اینو بکنن تو کون ادم چی میشه
به نظر شما کاکا تحمل همچین کیر خار داری هم داره
حتما داره ..... به هر حال کونه
شما چطور دوست عزیز که نظر دادید؟؟
حتما تحمل دارید.... از نظری که دادید به این نکته پی بردیم
بیخیال
یه عکس دیگه هم بزارم که جمع عکسا تکمیل بشه و برم
بیچاره پتروس فداکار ببین کارش به کجا کشیده
عکس پتروس فداکار

خوب
عرض دیگری نیست
جمعه هم در راه است
یعنی همین فردا
چیکار کنیم؟؟؟
خبر از شما یا من مسئله ای نیست
مشتاق دیدار
بای

1 نظرات:

شهریار گفت...

سلام
ببخشید مرتیکه الاغ تو پستم نوشتم عکسات کجا رفته و تو کدوم گورستونی اپ کردی و ..... ولی اشتباه کردم عکسا اومده و از شما عذرخواهی میکنم خر عزیزم
بای