چه بد.....

سلام
خوبید
ای داد، فکر میکردم ...... یعنی وقتی اومدم اکی سازی با استرس خوندم چون ته دلم قرص نبود
خوب بیخیال
کاریش نمیشه کرد ، کاره و گرفتاری و ..... همه که مثل من بیکار نیستند
بله اقا حالا که چاره ای نیست همون جمعه میریم.
البته ایشالا مشکلی پیش نیات و همه چی درست باشه وجمعه بتونیم بریم ،حالا هر چه بادا باد
به نظرت جمعه میریم؟؟؟
امیداوارم
پس به اساتید هم یه ندایی بده و بگو برای جمعه انلاین باشن.
خودت هم همینطور جمعه مشکلی که نداری؟؟؟
اگه جواب مثبته پس خودت هم انلاین باش
امیدوارم تا جمعه کسی افلاین نشه و بتونیم بریم
خبری شد یه ندا هم اینطرف بده
فعلا بای

2 نظرات:

شهریار گفت...

سلام کله کیری
بیا این هم لینک پست دیوان خاکشیر در همین وبلاگ
http://akisazi.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html
به راحتی با سرچ کلمه فایل پیدا شد به هر حال ما هر چی برای دانلود گذاشتیم نوشتیم لینک دانلود ، دانلود فایل،لینک و .... البته منم یکم گشتم ولی از همین سرچ وبلاگ پیدا کردم و زیاد هم طولی نکشید خوشبختانه این وبلاگ موتور جستجوی قویی داره، به هر حال گوگله دیگه.
ریدم روت
فعلا بای

شهریار گفت...

سلام
خوبی احمد جون
اخه کله کیری من که ظهری اس ام اس دادم، تو اکی سازی رو دیده بودم گفتم شاید رضا مرخصیش جور شده باشه یا مرخصی گرفته باشه و همون فردا جور شده باشه واسه همین اس دادم که ببینم قضیه چیه حالا کس خل تو اس ام اس میگی تو اکی سازی نوشتم خوب میدونم که نوشتید که رضا نمیتونه گفتم شاید تونسته باشه.همین.... خبر جدید میخواستم که مثل اینکه شما هم نداشتید.
خوب بگذریم ایشالا جمعه
بای