نه من منم، نه تو تویی...


عرض سلام و ادب و احترام...

...............................................................
سلام:
خوبید؟
منم خوبم...
خدارا شکر
بگذریم!
این کس شعری که آپ کرده بودم رفتم دیدم، درست آپ کردم ولی بد آدرس دادم...
الان هم می خوام چندتا کلیپ جن و کس شعر آپ کنم...
می رم چرند...
اگه بشه البته!!
بگذریم...
فعلا برم یه چایی بخورم و بیام!
راستی تا نرفتم، فردا روز اولیه که می خوام برم کلاس...
یوهاهاها
ولی فکرش رو می کنم، می بینم درسته که می گن هفته اول نباید رفت و اینا، ولی منم دیگه شورش رو در آوردم...
هاهاها
فعلا...
پایان بخش اول
...........................................................
بخش دوم:
آقا یک عکس از چند تا خونه هست که لینکش رو می گذارم...
برو نگاه کن!
حالشو ببر...
هرچند یه بنده خدایی نظر داده که شبیه نقاشیه...
ولی خوب، به هر حال اگر نقاشی هم باشه جالبه...
هر چند که من معتقدم نقاشی نیست و واقعیه...
بگذریم...
یه کلیپ جن هم دارم...
می گذارم...
البته باید آپلود کنم...
اصلا اگه پیدا بشه، که امیدوارم بشه...
همین...
.........................................................
لینک ها:
اما یک لینک جالب هم از سایت تابناک:
ببین و لذت ببر...
اما این لینک هم یه مشت عکسه از دانشگاه خودمون!
ببین چه جوری درس می خونیم...
حال می کنیم...
کونت بسوزه!!
کلیپ جن هم الان آپ می کنم...
آهان
شد...
ببین و حال کن!
البته توصیه می کنم کاملا توی تاریکی ببینی، چون چیزی مشخص نیست و کیفیتی نداره...
به نظر واقعی میاد:
همین
...........................................................
تصاویر:
چندتا تصویر آپ کردم توی یه سایت خارجی...
ببین و حال کن:



















 عکس این جیگر هم توی همون سایت بود که حال کن:













و البته این عکس:
















خدا سایه این سایت رو از سرمون کم نکنه...
مسئولین محترم و کار درست اداره فیلترینگ هم خدا کنه چشمشون نیافته...
همین
....................................................................
تیتر:
نه من منم، نه تو تویی...
چون تو منی و من تو ام!
پس ما همه در یک منیم...
هم تو منی، هم من تو ام!
....................................................................
خداحافظی:
عرض دیگری نیست، به جز دوری شما
که جدا حس می شود...
به هر حال ما تازه از مسافرت برگشته ایم و دلمان بند نمی شود...
ولی خب!
باید ساخت...
اگر زنده بودیم، تا جمعه
سالم باشی
وشاد کام!
خدانگهدار

0 نظرات: