فلسفه از دیدگاه کانت... _بانضمام تشکر ویژه از آقا مسعود_

عرض سلام و ادب و احترام...

...................................................................................

امیدوارم که حالتون خوب باشه!
من هم بد نیستم...

...................................................................................

درباره پست:

در این پست، یک بررسی اجمالی از فلسفه خواهیم داشت!
به اضافه اینکه تصاویر ارسالی توسط برادر مسعود را نگاه می کنیم!!
و در آخر هم واکنش کانت به تصاویر پست را می بینیم!
_البته با فرض اینکه کانت زنده شود و ببیند..._

...................................................................................

فلسفه چیست:

اصولا فلسفه یعنی چه؟
به عبارت خیلی ساده فلسفه یعنی تببین عقلی اتفاقات!!
همین سه کلمه...
و خوب طبیعی است که برای تبیین عقلی مشاهدات باید سوال کرد!
پس فلسفه از نگاه تصویر می شود این:





















...................................................................................

کانت کیست:

کانت چه کسی بود؟
ایمانوئل کانت، یکی از بزرگان فلسفه دنیاست!
این فیلسوف آلمانی که متولد 1724 میلادی بود در سال 1802 در گذشت.
از خصوصیات بارز وی می توان به نظم اشاره کرد!
کانت انسان فوق العاده منظمی بود و به برنامه ریزی اهمیت زیادی می داد...
دیدگاه آزادی کانت در بین نظریه پردازان خیلی معروف است!!
جالب است که کانت در این نظریه به محدودیت در آزادی اشاره دارد، آنجا که آزادی هر فرد را تا جایی می داند که به آزادی سایر افراد لطمه وارد نشود!!
_احترام به قانون عمومی_
























...................................................................................

عذر خواهی از مهندس عزیز:

جناب مهندس!
من شرمنده ام...
از اینکه نمی نویسم، با اینکه حال دارم...
و شرمنده از اینکه روی متن تر و تازه شما، پست گذاشتم!!
قالب هم عالی شده!
بالاخره از یکنواختی در اومدیم...
و اینکه خوب شد من دست نزدم!!

در مورد جمعه هم ما در خدمتیم...
به خدا من هم خیلی مشتاق دیدارم!
انشاء الله اساتید هم باشند!
استاد رضا که هستند، و استاد رامین هم اگر سر کار نباشند همینطور...
_انشاءالله_

مهندس عزیز!
اشتیاق ما، ربطی به جمعه و شنبه نداره!
همیشه دوستت داریم...
ولی خوب به هر حال طبیعت عالم ماده همینه!
یه لحظه وصال، یه هفته جدایی...
_فلسفی شد!!_
انشاءالله که شرایطی پیش بیاد که بیشتر هم رو ببینیم!


















...................................................................................

تشکر از آقا مسعود:

جناب آقای مسعود خان عزیز!
سلام
از اینکه اینقدر محبت دارید ممنون!
و السلام

واقعیت اینه که بعضی از دوستا عجیب با معرفتن!
و کار درست...
بعضی هم خیلی بی معرفت!
به هر حال یکی پیدا میشه مثل ناشناس، یکی هم مثل مسعود...
ولی به قول فلاسفه تفاوت از زمین تا آسمان است!

...................................................................................

منتخبی از تصاویر ارسالی توسط برادر مسعود:

1:































2:































3:


















4:





















البته مسعود تصاویر زیادی ارسال کرده، که بنده با کج سلیقگی این ها رو انتخاب کردم!
از مسعود عذر خواهی می کنم!
از مهندس هم می خوام اگر صلاح دونست پست رو تکمیل کنه!
و از دوستان و رهگذران هم تقاضا می کنم که بابا نظر بدید...
قرار نیست طوری بشه!!

اما در مورد تصاویر:

بنده تصویر اولی را یک شاهکار می دانم! هر چند ساختنی است، ولی فوق العاده برای ساختنش سلیقه به خرج دادند!
دو تا گل کنار هم...
شدند یه دست گل اساسی!!
عین من و مهندس و اساتید.......
از سیدورف هم خوشم اومد!
کسی که توی زمین اینجوری رفتار کنه، حتما بیرون از زمین کار رو یه سره می کنه...
حق هم داره البته!

خلاصه که از کاکا فعلا همین...

...................................................................................

یک سوال فلسفی:

اگر شما را بین دو راهی قرار بدهند، و هر دو راه هم شما را تحریک کنند کدامیک را انتخاب می کنید؟
حتما می گید که باید دید...
البته حق هم دارید...

سوال:

سوار کدامیک می شوید؟
پاسخ های خود را به شماره دلخواه sms کنید تا بتوانید در قرعه کشی جوایز ما شرکت کنید!

جوایز:

نفر اول یک عدد کاکای برقی، برای استفاده در بستر!
نفر دوم لبهای کاکا، برای حال کردن...
و بالاخره نفر سوم دست کاکا، برای استفاده در حمام!

عکس مسابقه:

سوار کدام یکی می شوید؟



















...................................................................................

واکنش کانت به این پست:

بنده علاقه زیادی به کانت دارم!
البته صفر هم نیستم، ولی خوب به عنوان یک عدد زیر صفری که رفته زیر رادیکال درس و دانشگاه و معلوم نیست چی بیرون بیاد، کانت رو دوست دارم!
به هر حال واکنش ایشون رو توی تصویر زیر ببینید...

واکنش کانت به تصاویر این پست:
























_واکنش فلسفی کانت به تصاویر..._

...................................................................................

یک خبر جالب:

به عنوان یک ایرانی این خبر را بخوانید!
به گرایش های سیاسی کاری نداریم. عده ای با نظام حاکم بر کشور موافقند و عده ای مخالف!
اما موافق و منتقد و مخالف، همه و همه از پیشرفت و سربلندی ایران لذت می برند...

به قول شاعر:

چو ایران نباشد تن من مباد...
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد...

خبر:

سوخت گذاری نیروگاه بوشهر تیتر یک رسانه های جهان شد

...................................................................................

خداحافظی:

امید که از دیدن و خواند پست لذت کافی برده باشید...
اگر هم لذت نبردید، به بزرگی خودتون و جوونی ما ببخشید!

شاد و پیروز و سر بلند باشید!
والسلام

امضا: شاهزاده تاریکی

خدانگهدار

1 نظرات:

شهریار گفت...

سلام
خوب به هر حال من کس خلم و از کس خلا انتظاری بیش از این نیست
به هر حال بعد از تعویض قالب و مشکلات ایجاد شده از این کار صرف نظر کردم ولی بعد از رفع خستگی و مراجعه مجدد به پایگاه کرم تعویض قالب بنده را رها نکرده و سعی در رفع مشکل و تعویض قالب بودم
با کمی تفکر و دانسته های قبلی به زیر و رو کردن کدها پرداختم و مشکل یافت شد.!!!
مشکل اساسی سازمان فیلترینگ است.ولی مشکل قالب فیلتر شدن تصاویر بود; به عبارتی دیگر کلیه عکس ها یعنی اپلود سنترهایی که تصاویر قالب در ان اپلود شده بود فیلتر بودند.
به هر حال با رفع این مشکل با اپلود تصاویر در سرورهای پرقدرت وطنی هم اکنون شاهد این قالب زیبا هستید
یک موضوع:اکثر تم ها و پوسته های بلاگر ریشه در سایت های خارجی دارند و کمتر در وطن طراحی شده و تنها عمل فارسی سازی روی انها انجام میگیرد
قالب انتخابی برای این وبلاگ اتفاقی و از همان سایت های خارجی دانلود و پس از فارسی سازی به صورت قالب پیشفرض قرار گرفت
یک موضوع دیگر با احمد: قالب های بسیار شیک و با کیفیت فوق العاده در سایت های وطنی و خارجی یافت میشود که در صورت تمایل "انتخاب باشما و فارسی سازی و رفع مشکل تصاویر با بنده" * البته در حد توان *
لینک های وطنی و خارجی قالب بلاگر:
http://www.bloggerthemes.net
http://themes.blogger-fa.com
پایان گزارش
................................
پست بسیار زیبایی هم گذاشتید
کاش میتونستیم سوار هر دوتاشون بشیم
ایشالا میشیم البته سوار یه کیر کلفت.
میخواستم پست بذارم ولی دیدم نظر راحت تره و هم پست زیباتون خراب نمیشه البته فرقی هم نداره چون مدیریت وبلاگ بازه
بی خیال
پس جمعه میبینمتون
فعلا دیگه برم که باز خسته شدم
اگه از این قالب خوشت نمیات بگو تا عوضش کنم یا عوضش کن چون همینجوری انتخاب کردم و روش کار کردم
قالب های زیادی تو لینک های بالا پیدا میشه و میتونی دان کنی یا لینکشو بهم بدی
نترس اون مشکلی هم که گفتم همه کنارها و غیره پاک شد دیگ پیش نمیات یعنی با تعویض قالب یه سوال ازت میپرسه که شما باید گزینه حفظ رو بزنی و دیگه اونا از بین نمیره اگه اون گزینه رو نزنی مثل من به گا میری
به هر حال هر جور راحتی
بای