تعویض قالب موجب کمردرد است...

سلام
مدتیه که سر میزنم ولی مطلبی از شما نمیبینم
به هر حال حس و حال نوشتن نیست...... "باید ببخشید"
امروز که سر زدم دیدم چقدر این قالب خسته کننده شده و به فکر تعویض قالب افتادم که ای کاش این فکر به ذهنم نخورده بود
به هر حال بعد از یه سرچ و مرچ و ..... یه قالب انتخاب کردم و اومدم جایگزین کنم
خوب جایگزین هم شد....
ولی!!!!
چشمت روز بد نبینه....
وقتی که اومدم اکی سازی دیدم قالب وبلاگ درهم که هست هیچ، عکساش هم نیومده و .....
خیلی واسم عجیب بود چون چند تا قالب دیگه هم امتحان کردم و همینجور شد
به هر حال باید برسی بشه و دید مشکل از کجاست
البته تا حدودی فهمیدم مشکل از کجاست و مشکل از قالب ها بود که در یه فرصت دیگه ........
به هر حال بگذریم چون اینجا هنوز جای خوب قضیه هست!!!
حالا جای بدش کجا بود؟؟؟!!!
اهان...
حالا بشنو....
بله احمد اقا وقتی قالب قبلی رو جایگزین کردم به دلیل اینکه بک اپی از طرح قالب اولی نگرفته بودم همه چیز شد مثل روز اولش
یعنی نه از لینک ها خبری بود و نه هدر و نه ......
کونم پاره شده تا یکی یکی کنارا و ..... رو درست کردم
یه هدر تخمی تخیلی هم گذاشتم تا فعلا از یک نواختی درات تا بعد
به هر حال یک ساعت و نیمی الاف شدیم و اخرش هم هیچ "دست نزده بودم سنگین تر بود"
ولی تجربه جالبی بود
از اینا بگذریم.........
.............................................................................................................................
**تشکر از اقا مسعود**
احمد واقعا نگاه کن که بعضی از بازدید کننده ها چقدر لطف دارن
اقا مسعود از شما سپاسگذاریم
تصاویر بسیار زیبایی هم فرستادید
دیگه با تصاویر ارسالی شما مشخص شد که کاکا کونه و مدارک ما تکمیل شد. "هر کی هم باور نداره میتونه دانلود کنه و ببینه"
احمد جان به قسمت نظرات پست قبل مراجعه کنید و ببینید که این دوست بزرگوارمان چطور کولاک کردن
یه خواهش از احمد "اگه ممکنه یه پست تشکر با ارسال تصاویر این دوستمون در وبلاگ قرار بدید تا تونسته باشیم قطره ای از زحمات ایشون رو جبران کنیم
حقیقتا نظر ایشون رو سه چهار روز پیش دیدم و منتظر پست چشم نواز شما بودم که تا به امروز ارسال نکردید به هر حال جای پست شما برای این دوست عزیز خالیه
بنده هم مجددا از ایشون تشکر میکنم و بهترین اکی های زرد رو بهشون تقدیم میکنم
.............................................................................................................................
یه سوال .....
من: جمعه چه کاره ای؟؟
شما: درخدمتیم...
این جمله بهترین هدیه ایه که هر هفته به من میدی
این هدیه رو از ما نگیر
منتظر پاسختون هستم
یه سوال دیگه؟؟؟
نمیپرسم. یعنی جمعه حضوری میپرسم چون مزش بیشتره
البته اگه جمعه وقت دارید و دیدار تازه میکنیم
از این بحثا هم بگذریم
............................................................................................................................
ارسال تصاویر
نداریم!!!
چرا؟؟؟؟
حسش نیست چون اگه حسش بود تصاویر ارسالی اقا مسعود رو اپ میکرم و قرار میدادم
دیگه شونه هام و کمرم درد گرفته
من رفتم
بای
شهریار

1 نظرات:

masoud گفت...

4kere dustane golam hastam . anjam vazife bude . omid ast k dahan e yave guyan ra bebende
eradatmand