آقای نا شناس بخواند... _به انضمام یک خبر فوری_


عرض سلام و ادب و احترام...

......................................................

امیدوارم حالت خوب باشه!
من هم شکر خدا خوبم...

......................................................

خبر فوری:

برای اساتید گویا مشکلی پیش آمده و یا گرفتاری دارند!
لذا درخواست کرده اند که مراسم جمعه شب را به شنبه موکول کنیم!!
البته اگر مقدور است و مشکلی ندارید...
بنده به صورت موقتی موافقت کردم! چون چاره ای نداشتم...
به هر حال فکر کنم اگر مشکلی نداشته باشید، شنبه هم بد نباشد، بالاخره اساتید هستند و به احتمال زیاد خلوت تر هم هست...
بگذریم...

.....................................................

تصاویر قبلی:

در مورد تصاویر قبلی بنده از همون مرجعی که در چرند نیوز معرفی کردید استفاده کردم!
البته یه مدت مشکل داشت، ولی الان نشون میده...
به هر حال تصمیم گرفتم یه بار دیگه توی پرشین گیگ عضو بشم!
اینبار با نام کامل چرند!
و همون رمز همیشگی!!
هر تصویری هم داریم همونجا آپ می کنیم...
به هر حال از هیچی که بهتره!
اگر نتونستی عکس های پست قبل رو ببینی بگو دوباره آپ کنم...
همین

........................................................

جناب آقای ناشناس بخوانید:

دوستان و مشتریان پر و پا قرص چرند، اکی سازی و تلخند!
دوست عزیزمون، تشریف آوردن و دوباره نظر دادند...
سیاست های پایگاه رو هم که می دونید!
ما رو بیچاره کرده...
یکیش همین روشنگری!

عین نظر دوست ناشناسمون:

...
پس حدسم درست بود و کاکا ننه تو جنده کرد که ازش عقده به دل گرفتی .
مرتیکه بیشعور مثلا این عکسا چی بود که رو حساب اون کس و شعر میبافی گوساله ؟ مگه عکس دادن ننه ت بود که به این راحتی باری خودت نتیجه گیری میکنی. عین آدم زودتر هر چی پست دری وری در مورد کاکا دادی پاک کن وگرنه بدجوری به گا رفتی کس کش
...

البته یک ضرب المث معروف هست که می فرماید:
جواب ابلهان خاموشیست...
خوب!
ما در جواب آقای ناشناس خاموشیم، نه به نشانه اینکه ایشون احمق باشند، نه!
خدا نکنه!!
دلیل خاموشی ما جنونیست که ایشون گرفتارش شدند!
نیازی به تکرار حرف های قبلی نیست، ولی باید عرض کنم که اگر ایشون سالم بودند، روی صحبتشون فقط با خود ما بود، نه اینکه به اطرافیان و نزدیکان ما هم فحاشی کنند...
به هر حال حماقت که یکجور و دو جور نیست!
اینم یه جورشه!!
طرف کم میاره، شروع میکنه به فحش دادن، اونم به اطرافیان آدم...
بگذریم...

...................................................

رواشناسی:

بنده به لحاظ آشنایی مختصری که با علم روانشناسی دارم، الان حدس می زنم که شما چه شخصیتی دارید...
بخونید، حتما براتون جالبه...

روانشناسی شخصیتی آقای نا شناس:

1. قبل از هرچیز باید بگم که جنس شما مذکر است، حتما می پرسید به چه دلیلی عرض می کنم؟ خوب به این دلیل که جنس مونث دارای طبع لطیف تر و مهربان ترست، و این زمختی کلام شما نشان می دهد که روحیه بیخودی دارید...

2. مورد بعد اینکه شما سواد درست و درمانی هم ندارید، به بیان روشنتر اینکه نه تنها تحصیلات آکادمیک ندارید، بلکه به جرات می توانم عرض کنم که دیپلم هم ندارید...
البته شاید چند کلاس در مکتب خانه تحصیل کرده باشید، ویا در مدرسه های پولکی شبانه دیپلم گرفته باشید!
خوب، این مورد رو هم از روی انشای شما عرض کردم، پیچیدگی عجیب جملات! به صورتیکه نوشته هایتان حتی از اصول مقدمانی فن نگارش هم تهی می باشد...

3. ادب خانوادگی شما بسیار پایین است، یعنی در محیطی رشد کردید، که به جای مخاطب قرار دادن خودتان، نزدیکانتان را به باد فحش می گیرند، بنابراین حدس می زنم که فحش زیادی هم در طول عمرتان خوردید، که البته طبیعی هم هست...
لیکن این یکی موارد پایه انسانیت است، که وقتی شما با شخصی مشکل دارید نباید با اطرافیانش کاری داشته باشید...
که متاسفانه شما در همین حد هم نفهمیدید...

4. شخصیت اجتماعی شما هم بسیار ضعیف است، به نحوی که حتی روی نشان دادن خود در کوچکترین اجتماعات را هم ندارید! دلیلش هم تهدیدی است که انشا فرمودید! تهدید نشان دهنده ضعف است...

موارد بسیار دیگری را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد!
ولی خوب، من به ذکر همین چند مورد بسنده می کنم!!

نکته:
راهکارهای درمان این مشکلات هم نزد ما موجود است!
اگر خواستید، حاضریم راهنماییتان کنیم، و حتی شاید همین باعث شد یک نفر دیگر هم به لیست آشنایان ما اضافه شود!
به هر حال همه جوره درخدمتیم تا شما را از این رنج و بیماری برهانیم...

......................................................

به روایت تصویر:

1:














2:





















3:














4:




























5:















6:





























7:



















8:



























...................................................................................

ذکر نکته ای در باب زیبایی:

روی سخن من در این چند خط تنها به آقای ناشناس نیست!
که علاوه بر ایشان به خودم، دوست عزیزم شهریار، و مخاطبین احتمالی هم هست...
ببینید!
زیبا شناسی، زیبا شناختی، علاقه به زیبایی و همه مواردی اینچنینی در طبع همه موجودات و مخلوقات عالم هست!
یعنی به بیان ساده تر اینکه همه زیبایی رو می پسندند!
چه کسی می تواند زیبایی بی حد و حصر کاکا را ببیند، و مثلا بی تفاوت باشد!!
چنین چیزی غیر ممکن است...
مگر اینکه طرف بیمار باشد!
لذا این که ما عرضه داشتیم که کاکا سوراخ کون است، مقصود ما همین بود که ایشان بی نهایت زیبا هستند، و به قول رفقا تو دل برو...
و گرنه ایشان شاید به معنی ظاهری کلمه کونی نباشند!
ولی به هر حال علاقه است دیگر...

این خورشید درخشان را هم ببینید...

بی انصافی است، اگر بعد از دیدن این تصاویر واکنشی نشان ندهیم:

1:




















2:




















3:
















4:














حقیقتا زیبایی روح آدم را تلطیف می کند!
نه فقط در انسان که در طبیعت و در کل مخلوقات!

این تصاویر را هم ببینید:

1:





















2:
















3:
















4:
















...................................................................................

پاسخی به تهدیدتان:

من هیچ حرف اضافه ای نمی زنم!
این پاسخی باشد بر تهدیدتان...

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست!

عرض خود میبری و زحمت ما میداری...


...................................................................................

خداحافظی:

از آقای ناشناس خداحافظی می کنم!
با همه توهین هایی که کرد و شوخی هایی که کردیم، خواهش می کنم آدرس بگذارد تا بیشتر آشنا شویم...
چه اشکالی دارد؟

از جناب مهندس هم عذر خواهی می کنم!
اگر اصاعه ادبی شد...
شما به بزرگواری خودتون ببخشید...
انشاء الله ببینیمتون!
و در کنارتون باشیم...
حالا هر وقت که شد!
جمعه وشنبه فرقی ندارد

مخلص شما
شاهزاده تاریکی

خدانگهدار

3 نظرات:

شهریار گفت...

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
من دیشب پست چشم نوازتون رو دیدمو کلی هم لذت بردم
واقعا عجیبه این یاروهه مثل اینکه روانیه....
بگذریم
داشتم میگفتم که دیشب پستتون رو خوندم و دیگه حس و حال ارسال پست مجدد نبود و تصمیم گرفتم که اس ام اس بدم که هم زودتر به دستتون برسه و زودتر هم بخونید که فکر کنم به دستتون نرسیده حالا یا گوشیتون خاموش بوده یا این مخابرات بازی دراورده. به هر حال متن اس ام اس دیشب رو در قالب این نظر ارسال میکنم"ببین دوست عزیز همونطور که میدونید بنده از شنبه تا سه شنبه کلاس دارم و تا بیام دیر میشه اگر نه که از خیلی وقت پیشتر شنبه یا یکشنبه هم میومدیم بیرون.بنابراین برای من میمونه همون سه روز اخر هفته یعنی چهارشنبه تا جمعه.حالا نمیدونم چیکار کنم اگه افتحار میدید لااقل خودتون بیاید بیرون حتی اگه تونستید استاد رو هم بیارید اگه هم که کاری دارید یا نمیتونید، بگید چه خاکی تو سر کنم.فهمیدم خاک دوری به مدت یک هفته دیگر رو باید تو سر بریزم. به هر حال ما مشتاق دیداریم و منتظر تماس و خبری از شما.
موفق و پیروز و سربلند باشید
البته متن اس ام اس من اینقدر طولانی نبود ولی مفهوم در همین حد بود
خلاصه ای از پیام بالا به زبون خودمون:کله کیری مسخره کردی ما را پسینی میگی چه کنم.وخی بیا در حالا یا خودت یا موتولت. یتاتون بیت البته اگه میتونی و وقت داری و ..... پاپیچت نمشم هر جور که خشته و میتونی
خدافظ

ناشناس گفت...

اومدم...
ویژ......................

masoud گفت...

aki jan man kheili vaghte neveshta haye bahaleto mikhunam vali az ru tanbali kheili hes o hal e pm dadan o ashnayie bishtar nabude
vali vaghti didam in Mr.nashenas pasho az glimesh bishtar deraz karde o hesabi part o pala sare ham karde
goftam dast b kar besham dg, ba inke u kamelan ghazie ro tashrih karde budi o jaye harfi baghi namunde goftam shayad in axa baraye roshangarie bishtar betune komak kone ta in baba ham befahme k inja kasi harfe alaki nemizane o kaka vaghaan ..... are dg :D

http://www.zshare.net/download/819083126eb59265