تینر فوری 10000

سلام
خوبید؟؟؟؟
خوب که قضایا از این قرار بوده
بابا چقدر سرت شلوغه ولی باز خوبه همتشو داری
اگه من به جای شما بودم انجام همه ی این کارها یه 20 روزی طول میکشید تازه در اون زمان هیچ کار جانبی دیگه ای هم نباید انجام میدادم
خوب حالا چرا پوزش؟؟؟؟؟
مشکلی که نیست من طبق معمول هر هفته یعنی جمعه ها زنگ زدم که بیایم بیرون که نشد پس مشکل خاصی نبوده
ولی یه چیزی ذهن منو مشغول کرده که چرا ما وقتی تعطیل میشیم کمتر همدیگه رو میبینیم.
یعنی در این مدت طویل تعطیلی ها فقط دوبار دیدار؟؟؟؟
عجیبه!!!!!!
خوب حتما قسمت نیست
البته فکر کنم حتما قسمت نیست زیاد جمله جالبی نباشه
بگذریم.......
در ادامه متن شما به جمله زیر برخوردم
احتمالا در حین گذروندن خوان دوم بودم که شما من رو دیدید و من بدبخت بدشانس هم ندیدمتون!
خوب یه کم بد متوجه شدی
من که شما رو اصلا ندیدم
اخر پست قبلیمم نوشتم که نظرت رو در مورد کلک مرغابی زدن بنویسی که احتمالا ارتباط جمله بالاییم رو با جمله انتهای پست نتونستم برسونم که اشکالی هم نداره " تا نویسنده کس خل است متن ها باید رید"
بگذریم..........
بگذریم هم جالبه ها!!!!
میگم خیلی خوب کاری میکنید اگه فردا زنگ بزنید، منم سعی میکنم گوشیمو تا اونوقت بندازم دور گردنم تا به محض زنگ شما ور دارم
ok
ای ول
حقیقتا منم حال و هوای خوشی ندارم
البته به کیرم
یه مشکل روحی- روانی-جانی-حیاطی و.... دارم که تا حل نشه رو کیرم اسرار نکن چون بهت نمیگم چون کاملا شخصی-خصوصی و ... هست شاید اگه یه روز حل نشه و ...... بهت بگم و پیشت گریه کنم
واع...... حسابی کنجکاو شدی ولی در موردش هیچ وقت و هیج جا صحبت نکن مثل من که اینجا ننوشتم
خوب در مورد اپلود سنتر هم بابا خیلی کس خلی که تو این سایتای ایرانی اپ میکنی بجز پرشین گیگ بقیشون گوهن شاید تک و توکم خوب پیدا بشه ولی در کل چه خارجی چه ایرانی همشون گوهن
اینا یا حذف میکنن یا خودشون فیلتر میشن یا فیلتر میکنن یا کاسه گوزشونو جمع میکنن و فقط ما میشیم رو کیر.پس خارجی ایرانی فرقی نداره ولی خارجی یه مزیتایی داره که ایرانی نداره که فکر کنم گرفتی منظورو
ببین من تو سایت زیر اپ میکنم حالا فایل ، عکس، صفحه وب یا هر چی ولی تا حالا از بین نرفته جالب اینجاست فیلترم نشده البته شاید بشه ولی اگه یه اکانت توش درست کنی یعنی عضوش بشی یه کنترل پنلم بهت میده که عکسا و ... رو مدیریت کنی و حذفم نمیشه من اولین فایلم بر میگرده به حدود 8 ماه پیش که هنوزم هست و حذف نشده
اسم سایت:stashbox.org
خوب یه اکانت درست کن و حالشو ببر. خارجیه و هر عکسی حال میکنی توش اپ کن مخصوصا سوپر
بقیه حرفا بماند برای فردا
فعلا خدافظ

0 نظرات: