قرارمون یادت نره دیر نکنی منتظرم

سلام
باز هم مثل همیشه رو کیری
مثل خودم
حرفامون رو هواست
بابا اون شب که اومدیم برون با هم چی گفتیم
اصلا قرار شد چیکار کنیم
یادت رفت
به ایمیلت سر زدی
نه
میدونم
چرا؟؟؟؟
عجب
حتما نرسیدی
یه سوال تخصصی؟؟؟
چرا ما همش فکر میکنیم اون یکی ناراحت شده
چرا؟؟؟؟
شما فکر میکنی من ناراحت شدم؟؟؟؟
بله خوب معلومه یه کم ناراحت شدم
ولی میدونی چی بیشتر منو ناراحت میکنه که تو هی کشش بدی و خودتم رو سرزنش کنی
این مسائل که اصلا مهم نیست
نمیشه که همش یه جور باشه
خوب بعضی وقتا هم ناراحت میشیم،خوشحال میشیم،بد و بیرا به هم میگیم
اصلا این موارد بین دو تا برادر هم پیش میات
حالا شما هی به فکر این باش که مثلا یه جوری از دل من دراری یا فلان و فلان
پس من چی
اگه اینجور باشه شما بیا بشاش تو حلق من که من بیشتر از شما گناهکارم
ولمون کن
بگذریم اقا
این ماشین تنبّه چیه دیگه
اوه توضیح دادی فکر کنم اختراع خوبی باشه
به سلامتی همش 16 واحد
همین
پروژه هم قرار شده بهمون بدن اگه اینجوری باشه تمومیم
حالم بد شد
کاش تموم نشه
اینم ولش
دوباره نوشته ناراحتی و این کس شعرا
بله اقا من همون شهریارم
اونشبم دیدی چقدر درمورد ویندوز و این کس شعرا گفتم پس گوز گوز دیگه نکن
حالم بد شد
اح
بای
نه یه کم دیگه مونده
میگم خوب به سلامتی اگه رفتید مسافرت که هیچ وگر نه خبر بدید بیایم بیرون
یه سوال دیگه
چرا وقتی تعطیل میشیم کمتر از روزهای عادی میایم بیرون؟؟؟؟
مهم نیست
رسیدی خبر بدید بیایم با هم گوز گوز کنیم
بای

0 نظرات: