عذر خواهم................

عرض سلام و ادب و احترام...

......................................................................................
سلام:
حالتون چطوره مهندس؟
خوبید؟
خوشید؟
سالمید؟
شکر خدا منم بد نیستم!
.....................................................................................
عرض پوزش:
مهندس من واقعا شرمنده ام...
نمی دونم چرا اینجوری شدم!
هزار و یکی کار روی سرم ریخته!!
از انتخاب واحد خودم که گند زدم و صدبار رفتم دانشگاه و اومدم!
تا دانشگاه رفتن بابام که بابامونو در آورده!!
بله...
انتخاب واحد ریدم و بد انتخاب کردم!!
درسی که باید برنداشتم و درسی نباید برداشتم!
حالا هم باید هفت خوان رستم رو بگذرونم تا درست بشه...
دیگه اینکه پلیس به اضافه ده کار داشتم!
و دیگه تر اینکه یه روز رفتم کوه، سه روز خوابیدم...
و هزار تا کار دیگه!!!
احتمالا در حین گذروندن خوان دوم بودم که شما من رو دیدید و من بدبخت بدشانس هم ندیدمتون!
بگذریم...
...................................................................................
سفر:
با خانواده که نرفتم سفر...
چون هنوز نرفتن!
و شاید فردا برن...
یعنی یکشنبه!!
خوب....
من نمی رم چون یحتمل خودم با دوستام برم سفر...
به احتمال زیاد...
و صد البته که حذف و اضافه هم دارم...
و هزار تا مشکل دیگه...
خلاصه که داریم می جریم...
...................................................................................
دید و بازدید:
آقا ما مشتاق دیداریم...
باور کن!
شعار نیست!!
باوره...
و چه حرف جالبی زدی که:
نمی دونم چرا ما هر وقت تعطیل میشیم کمتر همدیگه رو می بینیم!!
و منم در تکمیل فرمایشات حضرتعالی باید بگم که:
نمی دونم چرا ما هر وقت تعطیل میشیم کمتر همدیگه رو می بینیم!!
اما مهندس!
به احتمال بسیار زیاد، این بنده کمترین فردا خدمتتون تماس می گیرم!
که ببینم اگر وقت دارید شب در خدمتتون باشم!
چون احتمال داره که پس فردا بخوایم با این رفیقای خل و چلمون بریم سفر!!
پس فردا تماس می گیرم!
انشاءالله
...................................................................................
آرزو:
همینجا هم از صمیم قلب آرزو می کنم که قسمت بشه و یه سفر با هم بریم...
که فکر می کنم خیلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنیم حال بده!!
خدا کنه بشه....
باز هم:
انشاءالله
...................................................................................
گوز:
مهندس عزیز با اجازه حضرتعالی گوزیدم توی حلق آپلود سنتر فا....
مرده شور ترکیبشون رو ببره!
ما رو باش که گفتیم یه آپلود سنتر خوب پیدا کردیم....
کونیا همه عکسامونو پاک کردن!
به گا رفتم....
رفتم وارد بشم دیدم نوشته که باید دوباره عضو بشید........
گفتم بیلخ!
رفتم به سایتی که شما آپ کردید، دیدم اونم وقتیه!
سی روز و شصد رو روز و اینا...
خلاصه که بی تصویر شدیم...
همین
...................................................................................
خداحافظی:
دوست عزیز
و گرامی...
خدانگهدار

0 نظرات: