جمعه

سلام
خوب تعجب نکنید من خودمم
بله بالاخره بعد از مدتها با یه پست پر و پیمون اومدم تا ببینم چی میشه
چه خبر؟؟؟
امتحانا که خداراشکر تموم شد
اخ که کونم پاره شد ولی بالاخره تموم شد
همین دیروز بود که اخریشو دادم و .........
حالا فقط مونده استرس نمره هاش ، که البته استرسی هم ندارم چون میدونم همش پاس میشه
بگذریم
از این مدت که نبودم چه خبر؟؟؟؟
حقیقتش بودم ولی حس نوشتن نداشتم.
بعد از اون پستی که زدم "من که نفهمیدم چی شد" هر روز میومدم سر میزدم ولی خبری نبود
یعنی شما نبودید
با خودم گفتم راستی راستی زده به سرش و نمیخوات بنویسه بعد گفتم شاید تو چرند مشغلولی ولی اونجا هم خبری نبود
به هر حال تا پست طولانی و گردن کلفت و جذاب و کس شعرتونو گذاشتید و علت عدم حضورتون هم معلوم شد من بودم یعنی سر میزدم
به هر حال بعد از پست شما هم تو امتحانا بود و هم حس نوشتن نبود مثل الان که نی
البته بنا به دلایلی و تفکرات خودم همون روز یه ایمیل به شما ارسال شد که نمیدونم خوندید یا نه به هر حال یه اس ام اس هم براتون فرستادم و نوشتم که ایمیلو بخونید البته ایمیله تاریخ مصرف نداره و هر وقت رسیدید بخونید ولی حتما بخونید؟؟؟؟
به هر حال بگذریم.....
من دیگه حالم به هم میخوره با اینترنت کار کنم و نه حوصله دارم بنویسم و نه میخوام ننویسم.یه جوری تکراری شده
شما مینویسی من جواب میدم باز شما جواب میدی من مینویسم شده یه ایمیل همگانی
حال نمیده ولی خوبه مثلا مثل الان هم حوصله نوشتن دارم هم میخوام یه چیزی رو بگم و هم ...... که اینم میشه تو یه ایمیل خلاصش کرد
حالا مثلا فکر نکنی که میخوام بگم یه موضوع پیدا کنیم و دربارش بنویسیم و این کس شعرا من اگه وبلاگ نویس بودم همون سایتگ خودمو مرتب اپ میکردم گرچه گاه به گاه اپ میکنم ولی دیگه لذت بخش نیست
شدم یه معتادی که عملش با وبلاگ نوشتن و ..... تکمیل نمیشه مثلا باید یه وب سایت فول فلش با یه فورم با 4000 نفر عضو داشته باشم تا شاید ارضا بشم
چه کس شعرایی دارم مینویسم
بگذریم
میگم همینجوری خوبه هر وقت عشقت کشید بنویس یا خبری چیزی هست بده مثل سابق ولی کم کاری منم رو ببخش و خرده نگیر
خوب اینا هم از این کس شعرا
پست قبلیتو اونوقتا خوندم ولی الان حس دوباره خوندنشو ندارم اگه پاسخ یا جوابی از پست قبلیت هست که باید بدم یا برات مهمه دوباره بگو نه هم که منو ببخش.
کس شعر زیاد نوشته بودی بعضی جاهاشم میخواستم فحشت بدم "کیری"
خودتم که میدونی من یه کم وسواسیم هزار جور فکر میکنم و اصلا کس خلم شما به بزرگی خودت ببخش
خوب با وجود اینکه وجه مشترک زیادی داریم ولی کاملا با هم تفاهم نداریم و اینم طبیعیه
پس مشکلی نیست " با من ازدواج میکنی؟؟؟؟"
............................................................................................................................
خوب یه عکس جالب از کیر خودم بذارم که نگی یارو ترسید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نترس خبری نیست

رفیقمون منتظره
خیلی وقته بهش سر نزدیم
چی کار کنیم؟؟؟؟؟
جمعه خوبه؟؟؟؟؟
بیایم بیرون؟؟؟؟؟؟
کس شعر نگو میای یا نه؟؟؟؟
هم دلتنگیم هم مشتاق دیدار هم رفیقمون تو کف دیدنمونه که ازمون پول نگیره
یه خبری بدید
...............................................................................................................
گفتم پست پر و پیمون ولی خبری نیست.
چند تا عکس دیگه

چه حالی میده ازش لب بگیری

دوران کودکیم در سکس گذشت
پستونک اموزشی جهت پرورش جنده
چه حالی میده مک بزنی

خوب بسه دیگه کس شعری شد
منتظریم یه خبری بدید که چیکار کنیم "جمعه رو میگم" رفیقمون،دلتنگی،کوچه اکی سازی،کیری خبر بده
بای
میگم کس خل شدم دارم پست قبلیتو میخونم و جواب میدم
"میگن یارو دیونه هست حالا شده کار من"
اولا کله کیری کسی که میخوات ماشینشو تعمیر کنه نمیره تعمیرگاه یاد بگیره میبره تعمیرگاه درستش کنن چون خراب شده. ولی کسی که میخوات ماشین بخره و سوار بشه میره اموزش رانندگی یا کونش پاره میشه و چند بار میزنه تو در و دیوار تا یاد میگیره نمونش خودتون میگید شما میخواید از حداقل وقت حداکثر استفاده رو ببرید اول از همه باید بگم که ببخشید جناب ارشمیدس که اونقدر رو سرتون کار ریخته که وقت ندارید دوما کسی که به این فکره اول میره راهنماشو میخونه تا زودتر کارش حل بشه نه اینکه گوزپیچ بشه و یه ساعت درگیرش باشه. نگفتم بری فوتوشاپ cs یاد بگیری گفتم سه خط جمله رو بخونی که گوز پیچ نشی
حالا این نظر من بود شاید نظر شما چیز دیگه ای باشه
البت بگم من دیگه با شما از لحاظ کامپیوتری و مسائل مربوط به اون کاری ندارم چون نظرامون مختلفه.
کله کیری
خوب دوخط جملمم که نوشتید نفهمیدید که دراین پست و غیره رسوندم و نظر خاصی ندارم حال و هوام هم ابریه و فعلا چیزی حال نمیده بجز دیدن شما که خیلی حال میده
قسمت "یاداشت های قبلی " در نوشته هات
اولین قسمتش
هواع ..... واع وع.......هوع ..... والااااا.
ریدی واعو.......
بعضی وقتا چه چیزایی مینویسی ادم حالش به هم میخوره" من حنا دختری در مزرعه" " جودی ابت"
واع

تو چه فکری کردی که استعفات پذیرفته نشده
باهات تصویه حساب هم شده،باز میخوای خودتو بچسبونی به ما
اح برو دیگه

در مورد متن بعد از نامه رئیس اکی سازی: واقعا که وع واع..... هوع ....
خیلی ادم کله کیری هستی تو هم از این جور متنا گاه به گاه مینویسی......واع ....."من ترانه 15 سال دارم"
تا متنت تموم بشه چند بار استفراغ میکنی؟؟؟؟؟
واع......
یو ها ها ها ها
میگم بقیه نوشتتو خوندم ولی به اینجا که رسیدم خیلی دردم گرفت
واقعا حالم بد شد الانم بد شد
بد نوشتی گرچه کس شعر نوشتی که ای کاش کس شعر هم نمینوشتی که نوشتی اخه این چیه که نوشتی
می دونی، دردم میاد که تو هم هنوز منو نشناختی، به من مثل حسن قلی سر کوچه نگا می کنی، منو یکی می بینی مثل شاپور، یا چه می دونم هر گوز به گوز شده دیگه...
جواب: 1:به ایمیلتون مراجعه کنید. 2: شاید شما رو نشناختم ولی خدا شاهده مثل حسن قلی سر کوچه یا فلان و فلان بهت نگاه نمیکنم. 3:نمیدونم چرا اصلا اینو نوشتی

دیگه بسه بقیه نوشته هاتم مثل جمله بالاییت بوی گوه میده و دیگه حس خوندنشو ندارم
بای

0 نظرات: