ریدم و میخوام پاکش کنم

سلام
نمیدونم چرا هر وقت مینویسم کیری مینویسم
بابا من که منظوری ندارم شما چرا ناراحت میشی
من مینویسم ولی رو هواست
اخر پستمم که نوشتم همه این توپ و تشرها باد هواست ولی باز شما بدل میگیری
خوب سعی میکنم دیگه اینجوری ننویسم دختر خوشکل
یوها ها ها ها
میگم اگه قراره شب برید و کار داری خودتو خسته نکن
نمیخوام بخاطر من خودتو اذیت کنی
اگه نمیتونی رک بگو نمیتونم وگر نه هم که با سرو کله میایم بیرون
حالا بگذریم
پس 6 خوبه حالا قبلشم به هم خبر میدیم
یک نکته:زمستون میات و سرما میشه و یخ میکنیم ولی راه داره
ببین الانشم چند بار میخواستم بهتون بگم ولی یه جورایی منصرف شدم و گفتم یه وقت دیگه میگم ولی حالا میگم
ببین تو زمستون یا تابستون یا بهار یا پاییز من میتونم بیام دنبالتون و یه افتخاره ولی به شرط اینکه اخر شب نخواسته باشی بری فلافل و بعدش نمیدونم نجف و ..... ببین من رک میگم به راحتی و بدون هیچ ناراحتی میام دنبالتون و بعدشم با سر و کله میبرم هر جا دوست داشته باشی ولی با این چیزا حال نمیکنم و قرار هم نیست خالی ببندم که اشکال نداره و منم با این چیزا حال میکنم و..... رک و راست میگم" نه" ولی حالا بگو روزی سه بار بریم باغ با سرویس شخصی من باش با کمال میل و سرو کله اگه شده 20 بارم میام دنبالت و میبرمت هر جایی بخوای ولی با چیزیم که حال نکنم جونتم در بره میگم نه
البته فکر نکنی این یارو همش به فکر خودشه
اح اصلا من نمیتونم حرفمو نوشتاری بنویسم
ولش فقط یه چیزی تو دلم بود میخواستم بگم و گفتم .... همین
زمستون اگه یه جای خوب پیدا کنیم میام دنبالتون بعدم میرسونمتون سرما هم نمیخوریم
نمیخوام فکر کنید که حالا این یارو ماشین خریده گوز گوز اضافی میکنه مطمئن باش شهری تو دلش چیز دیگه ایه
خوب میتونیمم همون 2 بیایم بیرون برای من فرقی نداره
اگه قرار باشه بریم باغ بشینیم همون 2 باید بریم چون اونجا یخ میکنیم
همون 2 هم اگه خواستیم بیایم میتونم بیام دنبالتون
بازم هر جور راحتید و راحتیم و راحتی و راحتم
خوب از اینم بگذریم
دیگه عرض خاصی نیست بجر اینکه فردا باید برم دانشگاه و دوباره روز از نو روزی از نو
موفق و پیروز و سربلند باشی
متن بالا رو خوندی ولی چون میدونم که خوب نمینویسم و ممکنه به بیراهه و ..... زده باشم با شناختی که از من داری ، هر جور میدونی تحلیل کن یعنی از این به بعد هر چی نوشتم شما طوری که فکر میکنی و منو شناختی تحلیل کن تا شاید کمی خیالم از نوشته های تخمیم راحت تر بشه
فدای تو "نمیدونم چطور بگم تو این دنیا فقط با تو حال میکنم و بس" حالا با همه چیت، مخصوصا کون سفیدت
بای

0 نظرات: