اصل 44 قانون اساسی...

سلام
خسته نباشید
.....
تشکر:
از این که اینهمه نوشتید
و باعث شدید از خوندنش لذت ببرم...
ممنون
.....
یحتمل:
بله...
احتمالش شاید کم باشه ولی به هر حال یه چیزیایی هست...
یه خبرایی!
به قول معروف که تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها...
.....
اینترنت:
آقا من هم رو به اتمامه...
یعنی تموم شده!
عجیبه...
نوشته صفر ولی وصل میشه!!
فکر کنم توی وقت اضافه باشم...
به هر حال منم باید برم بگیرم...
البته شاید هم اشتباه شده باشه...
من اصلا دان نکردم...
بیشتر هم شب وصل شدم!
نمی دونم چی شده؟
مهم هم نیست...
خیلی می ارزه!
بیست تومن یعنی مفت!
خیلی خوبه...
حالا اگه به شانس من باشه گرون میشه...
بگذریم
.....
کس شعر:
این تیکه رو خوب اومدی که به جای اینجا اونجا نوشتن!!
کس شعر اینترنت رو میگم...
.....
امتحانات:
امتحانات من از ششم شروع میشه...
یعنی 5 روز دیگه...
بعدیش فکر کنم 11 و 13 باشه...
اگر اشتباه نکنم...
.....
ملاقات:
فکر کتم این هفته ملاقاتمون بره روی هوا...
بدلیل امتحان!!
شایدم نه...
نمی دونم
ولی اگر امتحانم شنبه باشه قطعا رفتیم رو هوا...
بگذریم...
خوب مهم هم نیست، چون فقط همین یه هفته هست و بعدش دیگه فرت و فرت...
.....
خدافظی:
آقا بازم ممنون
تیتر هم ربطی به هیچی نداشت و سرکاری بود...
دیگه هم هیچی...
سلامت باشی
و شادکام
خدانگهدار

0 نظرات: