همبستگی...

سلام
خسته نباشید...
............................................
آقا ایول...
خیلی حال کردم!
خوب نوشتی، جالب و زیبا، و با کلمات قشنگ هم تزئینش کردی...
همه چیز خوب و آرومه. من هم خوبم...
راستی!
خبر خاصی نیست؟
من ولی یه خبر دارم...
نمی دونم که خوبه یا نه...
البته که خوبه!!
استاد رضا رو دیدم، و البته کمال رو...
آقا کمال هم میگه میاد...
در جوار استاد خبر رو بهش دادیم و او هم گفت که باشه...
که چی؟
هیچی. گفتم بدونی...
در ضمن، من اگر گفتم پایه ام و این کس شعرا، منظورم در مورد خلاف کردن بود!!
در مورد خلاف، با اینکه هنوز توی دلم مونده که یه بار دور همی حال کنیم، _البته نه از نوع دودی..._ ولی دیگه هیچ حرفی نمی زنم!
اصلا اگر یادت باشه قرارمون هم همین بود...
همدیگه رو اذیت نکنیم...
درسته؟
وگرنه هر کار دیگه ای باشه در خدمتیم...
و پایه ایم...
گفتم، من سعی می کنم در طول رفاقتمون دیگه از اون مسئله بالایی حرفی نزنم!!
بدون اینکه ناراحت شده باشم یا هر چیز دیگه ای...
خیلی راحت...
حالم بد شد!
خیلی درباره اون موضوع کذایی نوشتم!!
ولش...
دیگه چه خبر؟
خودت خوبی؟
عکسا رو گفتم توی یه سرور آپ کن، و با خیال راحت بزار...
البته معمولی نباشه...
متفاوت باشه...
مثل همینایی که تا حالا گذاشتی...
خیلی عالی بودن...
مخصوصا این خامه، کاکائو یا اکی، هرکدومش که هست، خیلی باحاله...
ایول!!
دمت گرم...
مرسی...
خوب، اگه یه اکانت درست کنی، فیلتر هم شد مشکلی پیش نمیاد، یکی دیگه...
البته اگه خارجی باشه، که فیلتر هم نمیشه...
بگذریم...
در محضر شما گوز گوز زیادی کردم...
ببخشید!
مهم نیست...
در مورد کامپیوتر هم بله!
حق با شماست...
خودم هم اینجوری حال نمی کنم!!
باید جذابیت داشته باشه!
البته داره ولی....
ولش...
دیگه خبر خاصی نیست؟
خوب و خوشی؟
منم بد نیستم!
راستی من توی upload.centerfa یه اکانت درست کردم...
سایت بدی نیست...
تبلیغش توی چرند بود!!
اصلا چطوره که یه اکی سازی درست کنیم...
من یه چرند درست کردم، که مثل اینکه بسته شده...
مهم نیست، حالا شما یا من فرقی نداره، یه اکانت مشترک درست می کنیم...
و همینجا به اون یکی هم خبر میدیم!!
اکی سازی فکر کنم بد نیست...
با همون رمز معروف...
از اینکه عکس نگذاشتم هم اصال ناراحت نباش...
پنج شنبه به اندازه هیکلت اینجا رو عکس بارون می کنم!!
چون صبح کلاس دارم، دیدم وب آپه، گفتم چار خط بنویسم و برم بخسبم....
خلاصه که همین...
شب خوش
.......................................
شاهزاده تاریکی

0 نظرات: