من کیم؟ لیلی و لیلی کیست؟ من...

سلام
خسته نباشید...
...........................................
تشکر...
همین هم خوبه!
عکس جک و جونور هم خوبه به هر حال، هر چند مشتری نداره!!
به هر حال خوب بود...
..........................................
مثل اینکه نگرفتی...
عزیز من!
گفتم شعر رو بگی تا ببینم درست منظورم رو رسوندم یا نه...
ولی تو هی تفره میری...
تعارف می کنی!!
اصلا بحث این چیزا نیست...
حدس زدم که اصلا متوجه منظورم نشدی...
چون هیچ عکس العملی نشون ندادی!!
البته در این که من بد بیان کردم شکی نیست...
ولی...
باز هم خواهش می کنم که توضیح بدی...
ولی اگه نمی خوای خیالی نیست...
باشه!
هر جور راحتی...
.......................................
فرمایش شما درست...
من عرض کردم در مورد بیرون رفتن!
فقط پایه ام...
همین...
سر خر و همه چیز هم دست شما...
والبته ممنون!
ایشالا خوش بگذره...
.......................................
تصاویر متفرقه...






























بعدی...













و بعدی...

















و بعدی



















و بعدی...
















.......................................
اما بعد...
خبری نیست؟
خوب و خوشی؟
آقا ما هم بد نیستیم...
چه میشه کرد؟
راستی اون موضوعی که گفتم، همونی بود که شما گفتی...
یعنی رم و کارت گرافیک...
در مورد کارت گرافیک هم دوست دانشمندم میگه که این نرم افزار، یا اون نرم افزار کذایی در مورد بعضی از کارت های گرافیک مصداق پیدا میکنه...
و تازه یه چس ارتقا پیدا می کنه...
راستش من قبلش هم شنیده بودم که رفیقم می گفت که گرافیکش 128 ولی 256 هم ساپورت می کنه!!
به هر حال بی خیال شدم...
بهتره دست نگهدارم تا نرم افزار همه اینا بیاد...
یا اینکه بشه با کارت گرافیک همسایه حال کرد!
از راه دور و بی سیم...
یوها...
هاها...
همین...
.......................................
باز هم اکس...
یک...






























دو...



















سه...

















چهار...


























.......................................
بشنو...
دانشگاه با آدم چی کار می کنه؟
معلوم نیست...
به قول دوستان روشن فکر، آدم اجتماعی میشه...
البته روی همه چیز آدم تاثیر می گذاره...
عکس ها رو ببین...

اولی:















بله...
همونطوری که می بینی، سال اول از ده اومده، و سال آخر داره میره فضا...
البته ما این رو هم درک نکردیم...
سال اول از ده اومدیم...
الان هم بعد از چهار سال بازم باید بریم پشت کوه...
بله...
اینجوریه...

دومی:














.......................................
مشتری مداری...
یک...
















دو...

















سه...
















چهار...


























.......................................
با عرض معذرت...
دیگه نمی تونم تصویر آپ کنم...
سرورش قطع شد...
بی خیال یکی دیگه درست می کنم!!
برو توی یکی از این سرورا چرند درست کن، با خیال راحت آپ کن...
غمت هم نباشه...
آزادی...
یوهاهاها....
همین
.......................................
خوب...
داستان هم که گفتی نباشه...
پس چی کار کنیم؟
هان؟
باز هم تصویر...

1...




















2...
























3...


























4...


























5...


























........................................
همین
عرض دیگری نیست...
خوش بگذره!
خدانگهدار...

شاهزاده تاریکی

0 نظرات: