چقدر کس شعر مینویسی (کردی ما رو)

سلام
چطورستت؟؟؟
تشکر لازم نداره خوب به هر حال بعضی وقتا پست ها هم طولانی میشه
اگه تو حال میکنی من اصلا حال نمیکنم چون بنا به پست طولانی شما پست منم قاعدتا طولانی میشه و کونم از نوشتن پاره میشه
بگذریم............................

این پستت رو عکس بارون کردی
از چسب و چک چک گرفته تا گل و بل بل و.....
ای ول حال و هوای وبلاگ رو عوض کردی
حالا برای اینکه دلت نشکنه و میدونم چقدر از این عکسا دوست داری منم چند تا عکس میزارم




میدونم از دیدن این عکسا خیلی خر کیف شدی
خوب بگذریم چون میدونم حجم عکسا زیاده و باز شدن وبلاگ مکافات
ولش
...........................................................................................
در مورد خلافم عرض کنم که اونقدر بحث خلاف شد چه تو باغ که بدون چیزی فاییده نداره و .... و چه تو وبلاگ،منم گفتم یه متلکی بندازم که گفتم مثل اینکه بدون خلاف مزه نمیده، چه جمله ای شد واع.....
در قسمت بعدی هم که واضحه نوشتم این کاره نیستم یعنی در توان و دل و جرئتم نیست که جور کنم
همین
...................................................................................................
میگم یه سوال این بیرون رفتن ما هم جالب شده
ببین چقدر داریم راجبش صحبت میکنیم
بند بند جملات و .......
ولش کنید ایشالا یکشنبه راه میوفتیم و حالا یه طوری میشه یا خوش میگذره یا میشه ضد حال و تجربه ای واسه دفعه دیگه
به هر حال یه روزه گفتم به 12 ساعتم شاید نرسه اصل مطلب دور هم جمع شدن مثل قدیماست
همین
بیخیالش
.......................................................................................................
وای هر چی میرم جلو تر نوشته هاتو میخونم شده سوال جواب مثل پست های قبلی من و بازم شما
ولش کن این قضیه رو
روزه و رمضون هم که خوب حله با توضیحاتی که دادید ولی حالا که یکشنبه به امید خدا میریم روزه و رمضونی هم جایی نیست
خوب شاید اینجور بگم بهتره چون من اطلاعی نداشتم کس شعر نوشتم و شما و دوستان رو گیج کردم
ببخشید
به زبانی ساده تر عرض میکنم من گوه خوردم و دیگه نمیخوام در مورد روزه،رمضون،روزه داری شما،غذا خوردن،خلاف و .... صحبت کنم
کردی ما رو
..................................................................................................................
اوف تصاویرت منو کشته
نمیدونم منم تصاویر بزارم یا نه
حجم زیاده.
سکسی هم هست
چیکار کنم
نمیزارم بجاش یه عکس توپ میزارم که خر کیف شی


میدونم خیلی خوشت اومد اینم یکی دیگه


به نظرت این ماهی رو میشه خورد!!!!
نه فکر نکنم اخه استخون زیاد داره
یو ها ها ها ها
.....................................................................................................................
عکسایی که گذاشتی خیلی خوشکل بودن ولی به نظر من اگه قرار کردن باشه من اینو میکردم


بازم عکسات جالب بود
جای صحبتی باقی نمونده
فقط بگم بازدید کننده ها گوهن اگه کسی هم بیات نظر نمیده
تو چرند نیوز هم همه نظر تبلیغاتی میدادن و سال به ماهی یه بار یکی کس شعر مینوشت که اونم ادرس نمیداد
پس نگران نباش
یه سری به گوگل وبمستر بزن و ببین با چه موضوعات رکیکی سرچ میشیم حالا تو چه صفحه ای خدا میدونه شاید صفحه 1023 گوگل ولی سرچ میشیم
.......................................................................................................................
ساعت 12:30 شد و چیزی به رفتن ما نمونده حالا حمام و ریش و.... هم مونده
برم که اماده بشم که کلاس کس شعر داریم
بای

0 نظرات: