من که نفهمیدم چی شد

سلام
من که نفهمیدم چی شد
با حوصله نوشته هاتو خوندم ولی جواب درست و درمونی پیدا نکردم چون نفهمیدم چی شد
حالا هر چی به ذهنم برسه مینویسم ببین چطوره؟؟
اقا این کس شعرا چیه نوشتی
ترسیدی ، لرزیدی ، حالا هم جا زدی
دو تا عکس گذاشتیما
بی جنبه!!!!
خوب وقتی نوشته های بالا رو خوندی چی فکر کردی؟؟؟؟
همین فکری رو که کردی منم در مورد نوشته هات کردم
عجب مگه ممکنه!!!!!
یعنی منم همون فکری کردم که تو کردی؟؟؟
اصلا مهم نیست ولی من نفهمیدم چی شد
اینجا اینجور نوشتی که استعفا و.... اخر پستت نوشتی همینجا هم بگم که این پست یک شوخی صفر و یکی هستش...
بی جنبه بازی در نیاری
اولش به اخرش مربوطه؟؟؟؟؟
این به اون ربط داره؟؟؟؟
نمیدونم
خوب مهم هم نیست
اگه استعفات جدیه چه بهتر منم خسته شدم از این نوشتن و این کس کلک بازیا در اوردن
این یه ارتباط غیر حضوریه که فکر کنم دیگه مزش پریده و شده ضد حال
مهمم نیست
میخوای اینجا فعال باش میخوای چرند میخوای یه جای دیگه
بگذریم از این بحث به هر حال هر جور راحتید
اگه از پست بنده ناراحت شدید که فکر کنم شدی که اگه میگی هم نشدی حداقل شوکه شدی
مگه نه؟؟؟؟
از اونجایی میگم که نوشتید:
نیازی به توضیح نیست که بنده به رغم اینکه مدام نزدیک خط قرمزهای نویسندگی حرکت کرده ام، ولی به گواه تاریخ هیچ گاه پا را از خطوط اخلاقی فراتر نگذاشته بودم!
خوب در زیرم فرمودید که از پست بنده ناراحت نشدید و انگیزه نوشتن ندارید
هدف بنده تخطئه پست قبلی شما نیست! و همانطور که خودتان بهتر می دانید، مدتیست که انگیزه نوشتنم را از دست داده ام!!
بنابر این در صحت و سلامت کامل استعفای خود را تقدیم می دارم..
خوب اگه پیوست زیر رو نمیذاشتید شاید کمتر به این نتیجه میرسیدم که از پست من ناراحت شدید
پیوست:
1. شاهزاده تاریکی در پایگاه خبری چرند نیوز با قدرت به کار خود ادامه می دهد
2. وی اعلام داشته به پایگاه سر می زند و مطالب آنرا مطالعه می کند
خوب مثل اینکه انگیزتون در چرند هنوز فعاله
خوب در چرند نیوز موفق باشید به این پایگاه هم سر بزنید ولی مطمئن باشید تا پستی از طرف شما ارسال نشود بنده هم قلمی نخواهم زد
خیلی دوست داشتم واکنشتو نسبت به پست قبلی خودم ببینم
البته چیز زیادی دستگیرم نشد ولی یه برداشتایی کردم حالا چه درست چه غلط ولی نمیگم تا تو کفش بمونی
یه زمانی میگفتی میخوام سکسی بنویسم و ویدیو اپ کنم و..... ولی با این پستم چیزی رو نکردی
نمیدونم والا
اصلا ولش بابا ولی دارم تعجب میکنم بعضی وقتا عجیب میشی و منو شوکه میکنی مثل همین پستت
یه نظر:من هیچ وقت نمیتونم منظورمو با نوشتن بفهمونم و شما هم نمیتونید با نوشته هاتون منظورتونو به من بفهمونید (فکر کنم اینطور باشه) البته خریت از منه ، ولی فکر کنم هر کسی از هر نوشته ای یه تحلیل داره (شایدم اشتباه کنم) گفتم من خرم ولی به هر حال یه نظر بود
...................................................................................
خوب خاطرتونو خوندم
جالب بود
حقیقتا خودم هم اونشب خیلی تعجب کردم
گفتم از کدوم سایت دانلود کردی؟؟
گفتی ایران ستاپ همون که صفحه سیاه داره
گفتم از کجا گرفتی؟؟؟گفتی از اونجایی که نوشته کلید جدید برای کاسپر اسکای
بعد شک کردم گفتم شاید اونجا ورژن قدیمی رو گذاشته ولی بعدا که چک کردم دیدم تو همون صفحه هم ورژن جدیدش هست
نمیدونستم چی شده و کف کردم ولی فکر نمیکردم که سی دی شو گرفتی و نصب کردی با خودم گفتم شاید اشتباه دانلود کردی یا از یه سایت دیگه و....
مهمم نیست
اینا اصلا مهم نیست
مهم اون بالاییست که منو تو فکر فرو برده
بگذریم همین که گفتی هم خیلی خوبه کاش همه اینجوری بودن فکر کنم بین دوستای صمیمی اینجوری باشه
اینم ولش
از کاسپر یه کم واست بگم
اصولا نرم افزارای جدید به سال بعد نسبت داده میشه مثل ورد 2010 که تو سال 2009 معرفی شد
این کاسپر 2011 هم دو ماه پیش اومده بیرون
در مورد نرم افزار دیگه نه زیاد توضیح میدم نه زیاد واسم مهمه که تو چی در موردشون فکر میکنی چون دلسردم کردی
من اینقدر کون خودمو پاره میکنم و توضیح میدم و بعضی مواقع با شکل و دوصفحه نوشته و ...... پیاده میکنم رو وب بعد شما میگی در مورد این مسائل حوصله ندارم و تندی میخوام حل شه و....
مهمم نیست هر کسی به یه چیزی علاقه داره
ولی یه توصیه میکنم امیدوارم گوش بدی اگه هم گوش ندی یه روزی بهش میرسی
اگه میخوای تو استفاده از تکنولوژی ،نرم افزار،سخت افزار و..... که باید مدیون خارجی ها باشیم موفق باشی و کارت زودتر انجام بشه حتما حتما راهنماشو بخون وگر نه گوز پیچ میشه به شدت.
همه چیز قرار نیست با زدن چند بار next و یه finish حل بشه
یه کم دیگه در مورد کاسپر و طرفداری ازش:
من به گفته کمال به نقل از برادرش احترام میزارم ولی باید عرض کنم ورژن فعلی که بنده استفاده میکنم به راحتی اپدیت میشه وبه اون سنگینی که شما فکر میکنید نیست و یکی از انتی ویروس های کامل و خوب هست
همه نرم افزارها در نگاه اول یه چیز تخمی به نظر میات ولی .......
بگذریم
این نرم افزار هم از نویی میفته ولی من بازم ازش بد نمیگم مثل اپرایی که حدود دوسال هست استفاده میکنم و هنوزم دوستش دارم شاید یه روزی هم به درد نخور بشه فعلا که خوبه
اصلا مهم نیست ما در این مورد مثل بعضی موردای دیگه تفاهم نداریم
اپدیت کاسپر اسکای 2010 هم رو نمیدونم یعنی خودت بگرد و پیدا کن چون منم باید همین کارو بکنم تا بفهمم پس خودت زحمتشو بکش
اصلا فکر کنم همون نود رو نصب کرده باشی که دیگه احتیاجی با اموزشم نداری
خوب اینم از این
...............................................................................................................
خوب فکر کنم شما جواب بدی حالا اینجا یا چرند ، میتونی هم جواب ندی
..............................................................................................................
دیدار؟؟؟
اگه امتحان شما 13م تموم میشه مال من 13م شروع میشه و تا 17م ادامه داره پس ملاقات ما میشه 18م به بعد
هر وقت که صلاح دیدید خبر بدید حالا به ایمیلی چیزی
راستی اگه دوست نداری دیگه بنویسی یعنی وبلاگ نویسی رو بزاری کنار میتونی بهم ایمیل بزنی به ایمیل اصلیم شهری اندرلاین ...... چون من هر روز چکش میکنم
اینم که از این
دیگه خیلی نوشتم وخسته شدم
باید برم بخوابم
فردا درس بخونم
لحیم کاری کنم
پروژه رو تکمیل کنم
امتحان بدم
راحت بشم
با خیال راحت در خدمت باشم یعنی حالشو ببریم
بای



0 نظرات: