بدشانسی پشت بدشانسی،بدبختی پشت بدبختی ،اصلا من دارم میرم بمیرم

سلام
این کس شعرا چیه نوشتی
پس خبرت چی شد
ساعت 12 ظهره ولی هنوز خبری نیست نمیخوام شب خبر بدی گفتم زود؟؟؟
نگو نتونسته که گریم میگیره
من خیلی ادم بدشانسیم
اون از اون هفته و لاستیک،اینم از این هفته
مشکل رضا نیست.خوب اون حق داره کارشه و در اولویت قرار داره.و این شانس کیری منه که اون هفته که همه چیز درست بود و همه قرار بود بیان و تازه نه رمضون بود نه هیچی این بدبختی پیش اومد ، شرمنده شما شدم و هم نشد که بشه
من اصلا کلا ادم بیخودیم،شانس ندارم،یه کار میخوام انجام بدم نمیتونم
اح اح اح اح
فکر کنم دوباره افسردگی رو زدم واقعا هم همینه این رفتن ما هم چه برنامه ای شد خوب شد نمیخوایم بریم خارجی جایی
واع.................
حالا معلوم نیست چی بشه رفت تا اوووو وح
به هر حال اصلا کیر توش به من این کارا و این چیزا نیومده همون تا باغم برسم خوبه
حالم بده
برم یه خاکی بریزم تو سرم که حداقل پروژه رو درست کنم
ریدم تو حلقش با این پروژه کیری
من رفتم دیگه هم بر نمیگردم
تو هم اونقدر تو این وبلاگ کیری بنویس تا جونت درات
چند تا سایت برای ثبت دامنه و هاست برای اقا رضا
حس توضیح نیست ولی وجدانم نمیزاره باید توضیح بدم شما هم مجبورید گوش کنید
فکر کنم همین چند تا کافی باشه درسته قیمتشون از بقیه یه کم بالاتره ولی سرشناسان ارائه دامنه و هاست هستند و میگن خوب پشتیبانی میکنن من از دامنه ای که از ایران هاست گرفتم استفاده میکنم و کاملا راضیم.
میتونید با یه سرچ در گوگل هزاران ارائه دهنده فضا و دامنه رو پیدا کنید که هر کدوم شرایط خاص خودشون رو دارن
هاست های رایگان هم هستند مثلا پنج گیگ فضای رایگان که اطمینانی بهشون نیست به عبارت دیگه مفته و ادعایی نداری هر کاری کردنم کردن
نکته:قبل از خرید هاست بهتره با یه طراح وب مشورت کنید و بذارید هاست رو ایشون انتخاب کنه
به هر حال نسبت به برنامه ریزی که قراره بشه احتیاجه تا هاست یه چیزایی مثل پی اچ پی و... رو پشتیبانی کنه
مثلا شما یه هاستی میخری با فلان قیمت و از امکاناتش نمیتونی استفاده کنی یا اینکه یه هاستی میخری که یه چیزایی کم داره
پس اول مشورت
در صورتی که نخوای از طراحان سایت کمک بگیری حتما حتما برو به ورد پرس


خوب برای راه اندازی وردپرس نکات زیرو بخونید

  1. میزبان مناسب پیدا کنید که با پشتیبانی خوب از وردپرس نگرانی نداشته باشید.
  2. دریافت و راه‌اندازی وردپرس فارسی در کمتر از ۵ دقیقه.
  3. مستندات را بخوانید و خود را برای ورود به دنیایی جدید آماده کنید.

برای اینکه بتونید با ورد پرس کار کنید بهتره تمام مطالب سایت ورد پرس فارسی رو حداقل یک بار برای افراد اشنا با سایت و وبلاگ و چندین بار برای افراد مبتدی بخونید

فقط اینو بگم که ورد پرس یک سیستم مدیریت محتواست که روی هاست نصب میشه و مثل یه نرم افزار میمونه و به جایی وصل نیست یعنی شما به سازمان یا سایتی برای مدیریت سایتتون وصل نیستید و به عبارت دیگه برای اضافه کردن مطلب یا چیزی انگار وارد سایت شخصی خودتون میشید و مطلب یا چیزی اضافه میکنید.البته از طرف طراح این نرم افزار پشتیبانی میشید یعنی اشکال یا چیزی بود در خدمتند. اصلا اینجوری هم میشه گفت که: هاست رو برنامه ریزی میکنه و تمام امکانات یک سایت رو در اختیار شما میزاره و محیط کار اون مثل کنترل پنل وبلاگ ها میمونه که برای هر کسی قابل فهمه
این سرویس کاملا رایگانه و اصالتا خارجیه که نمونه فارسی شده اون در ایران استفاده میشه.به عبارت دیگه شما بدون اینکه کوچکترین پولی به طراحان سایت بدید میتونید با داشتن یک هاست و دامنه ،وب سایت شخصی،سازمانی،شرکتی و.... خودتون رو به راحتی بسازید
موفق باشید
بای

0 نظرات: