زیر دیپلم

سلام
چه حالی میکنی با این عکس گذاشتن
دیگه باید گالری تصاویر درست کنیم
گوه به حلقت
اگه منظورت این شعره هست که کیرم توحلقت که لال شی:
هر آنچه خواستم نیامد به دست!
چونکه بیگانه بودم به دنیای پست!!
به دنبال آب بودم کوزه به دست!!!
چون که آب یافتم کوزه شکست!!!
میخوای بگم به یورش که خال داره حکم سپه سالار داره
منظورتو واضح اونم زیر دیپلم بگو بفهمم چه مرگته
قبلانم گفتم شعر و این کسو شعرا رو نمیفهمم حالا تو هی کلاس ادبیات بذار
بابا یارو ترکه حالا میخوای ازش ارشمیدس بسازی .... خوب نمیشه
بگوز واست شوتش کنم
اصلا یه سوال چرا حرفتو رک نمیزنی
خوب واقعا اگه جوابی میخوای درست و حسابی سوال کن
همین
...............................................................................
این جملت یعنی چی؟؟؟
فرمایش شما درست...
من عرض کردم در مورد بیرون رفتن!
فقط پایه ام...
همین...
سر خر و همه چیز هم دست شما...
والبته ممنون!
ایشالا خوش بگذره...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ریدم تو حلقت
میخواستم بگم من تجربه زیادی ندارم و اگه قرار باشه به کسی تکیه کنم اون شمایید
حالا میگی من فقط پایه ام
باشه منم صندلیم
خوب شد
کله کیری من هر لحظه و هر دقیقه به همفکری و همه چی تو احتیاج دارم حالا میگی سر خر و همه چیز دست شما
واقعا که !!!! ...
اسهال سرطانی تو حلقت که بندری برقصی
البته خدا نکنه
ریدنی اینم شد حرف
.......................................................................................................................
چقدر عکس گذاشتی پسر
من دیگه تو این پست عکس نمیزارم چون میترسم زیادی جلوه وبلاگ زیبا بشه
....................................................................................................................
میگم کس مشنگیا!!!!
چه خبر؟؟؟
من کس خلم شما چطور؟؟؟؟؟
اوه.....
گذاشتم لا پات سوت بزنی!!!!!!
کلت شباهت به کیر میده
سوراخت چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟
اوه یادم باشه این دفعه که اومدی ببینم.
نشکت شم
ریده به وب
.....................................................................................................................
جون این اکی سازی در مورد کامپیوتر و پردازنده و رم و .... نگو که بالا میارم
تا یک ساعت پیش همین جفنگا رو میشنیدم
تازه هیچ کدومشونم نمیتونن اثبات کنن فقط زر زیادی میزنن
تکنولوژی پردازنده مال امریکاست و یه ایرانی گوه میخوره دربارش صحبت کنه
یو ها ها ها ها
........................................................................................................................
یه پیشنهاد:
اسم وبلاگو عوض کنم به چرند نیوز2
با ادرس http://www.charandnews2.blogspot.com
یا نه همین خوبه؟؟؟؟
گرچه الانم از charandnews.tk هم قابل دسترسیه
ولی نظرتو بگو
راستی چرا تعداد پست ها رو کم کردی
کونت میخاره
این کار کردی یعنی حجمش کم بشه یا بی تقسیری
راستشو بگو باهات کاری ندارم
همین
..........................................................................................................................
ریده به وب در تاریخ فلان و اندی . ساعت:20:30 دقیقه توسط اکی پز شهری
امضاء تصویری تقدیم به شما:

0 نظرات: