چون که آب یافتم کوزه شکست

سلام
خسته نباشید
...........................................
1. دوست عزیز، تشکر می کنم به خاطر هوش و ظرفیت بالایی که داری...
و البته در کنار آن می رینم به حلقت...
دلیلش رو در شماره های بعدی بخون...
_تصویری_
اما فعلا راحت شدم. حرفم رو زدم، بدون هیچ مشکلی!
..........................................
2. دلیل ریدن:
اول این شعر رو بخون...

***

هر آنچه خواستم نیامد به دست!
چونکه بیگانه بودم به دنیای پست!!
به دنبال آب بودم کوزه به دست!!!
چون که آب یافتم کوزه شکست!!!

***
خوب، حالا بگم که بچه کونی، می دونستم اینجوری میشه. یادته گفتم اگه برنامه ای داری یالا؟
به هر حال ریدی...
چون: _هرآنچه خواستم نیامد به دست_
حال و روز اون وقت ما: _به دنبال آب بودم کوزه به دست_
حال و روز امروز ما: _چون که آب یافتم کوزه شکست_
بگذریم...
جواب من: ریدی...
جواب احتمالی حضرتعالی: به یه ورش که خال داره...
خوب!
اشاره داشتید به ماه مبارک رمضان، باید بگم که ما مطابق معمول صنوات گذشته، و از وقت مقتضی که متعاقبا اعلام می گردد، پایه ایم. البته پایه که نه، چهار پایه، به قول دوستان!! به هر حال، اگر برنامه ای بود، توی رمضون هم از نظر من مشکلی نداره، همون معنی که در باره خودت به کار می بردی، چی بود؟ ....! من صد درجه بدترم! در ضمن، آقا رضا هم فکر کنم مخالفتی نداشته باشه، چون وقتی به مکان مورد نظر برسیم، روزه هم شکسته میشه و همه چی حله!!
........................................
3. به زودی اعلام می شود!!
همه چیز به حالت عادی بر می گردد...
و اینکه:
بنده همینجا در صحت و سلامت عقلی و جسمی اعلام میدارم که همه جوره پایه ام...
شک نکن!!
تنها تفاوت حقیر اینه که اگر خدا یاری کنه دور انواع و اقسام دود رو خط کشیدم...
همین...
........................................
4. گزارش تصویری...

اول از همه بچگی هام!

_اونی که شکسته کوزه شرابه!!
-مگه شراب رو توی کوزه میریزن الاغ؟
_ما رسممون اینه!!
-آهان...



























بعد من رو می بینی در بین دوستام!!
اون وسطیه منم، اون دسته بلنده هم تویی، استادم که کنارمونه و...
همه چی آرومه........
















بعدش کم کم سبز و سرحال شدم!!

















اما کارهای بد، سبزی رو ازم گرفت!

























تا اینکه دهنم سرویس شد و چپ کردم و شدم اینکه می بینی...



















خوب! اینم از گزارش تصویری...
......................................
5. با دقت بخون...
_بسیار مهم_
باز هم مثل سنده تند تند خوندی و رد شدی و رفتی...
باشه، خیالی نیس!!
اما این چند خط رو درس بخون...
کونپاره مگه من ننوشتم که مثل بعضیا نیستم که از همه چیز ببرم؟
مگه نگفتم اگه قرار باشه نیام بهتر که نباشم؟
مگه نگفتم که هنر بودن و نبودنه؟ _هنر اینه که باشی و نباشی..._
حالا چی برداشتی گوزگوز کردی؟
من اصلا اگر قرار باشه که با بیرون اومدنم شما رو هم اذیت کنم که هیچی...
نه آقا جون!!
شما کارتون رو بکنید!
جای خوب و دنج...
منم بچه نیستم که!
اگه قراره با دیدن، سیگاری بشم باید خودمو توی خونه حبس کنم، تلوزون و فیلم نبینم، اینترنت هم نرم، و کلا برم بمیرم...
نه!!
اینجوری نیست...
نمیزارم که بشه...
بخدا اگه سرسوزنی ببینم دارید خودتون رو اذیت می کنید، ناراحت میشم! _حتی سرسوزن..._
دقت کردی؟
نمی خواد از این کارها بکنی...
مگه ترک قبلی مشکلی بود؟
نه...
به خدا که نه...
یه حماقتی کردم که تعریف کردن هم نداره...
همین...
ولی یه تجربه خوب بود!!
من اگر ده سال هم توی ترک می موندم، بالاخره از اون راه ضربه می خوردم! اما الان از سرم گذشت...
فهمیدی پسرم؟
حله؟
دوباره همین شماره رو بخون...
همین...
آخیش...
تموم شد...
........................................
7 . سرآشپز بابا، من خودمم داره کونم پاره میشه...
ولی مطمئنم اگه چند روزی تحمل کنم، همه چیز درست میشه...
به زودی...
می بینمت...
شرمنده!
نکته:
اگه گفتم ناراحت شدی، به خاطر این بود که بدون هیچ دلیلی سه خط نوشتی...
از نوع نوشته هات اینجوری حس کردم...
مثلا: مشکوک می زنی...
و اینکه سه خط نوشتی!!
_ یه نگاهی به پستای قبلی بنداز، پست خودتم ببین!! _
البته منظورم دلیل قانع کننده است...
همین، ربطی هم به شناخت نداره، بی خودی هی گوز گوز می کنی!!
.......................................
8. کاسپر نصب کردی؟
چه کارا....
چه حرفا....
چه چیزا.....
که چی مثلا؟
شما میتونی، ولی ما نمیتونیم...
بچه این نود من کلا یه سالی میشه که هیچی پیدا نکرده!!
چی کار کنم؟
ولش...
بذار جاسوسی کنن....
به جهنم!!
راستی، یه خبر جالب دیگه، تو مایه های همون جی تی آی هفت مگی و اینا...
فلش توی شرایط خص کار رم رو میکنه!!
یعنی بزنی به کیس میشه رم!!
نمی دونم نصف میشه فکر کنم، اینجوری که یکی از دوستام گفت...
مثلا فلش 8 میشه رم 4......
حال می کنی؟
و بعدش هم اینکه نرم افزار کارت گرافیک...
خیلی حال میده، البته نمی دونم چه جوریه، به زودی با دست پر بر می گردم!!
همین...
.......................................
***
ممنونم
از توجه نصفه و نیمه ای که مبذول داشتید!!
دست حق پشت و پناهت...
خدانگهدار
شاهزاده تاریکی

0 نظرات: