من کس میگم تو چی میگی....

سلام
خوب امروز یه کم خوشحالم
بگو چرا
گزارش تصویری

خوب جای توضیح نداره فکر کنم همه چیز روشنه
یه استپ موتور و فنم میخوات که فعلا باید بیخیالش بشم
ولی اصل قضیه این لاستیک بود که حل شد
.......................................................................................................
لحجه یزدی برم:
سلام احمد،رضا،رامین و کمال
حالا چه کنم
تو رمضونی مثلا یخی ، نونی چیزی خواسته باشم صبح گیر میات؟؟؟؟؟
این هفته میتونم برم مثلا یکشنبه؟؟؟
رضا میتونی مرخصی بگیری؟؟؟
رامین تو میتونی بیای؟؟؟
احمد تو خو فرقی نمکنه مخوای بیا مخوای نیا اصلا مهم نیستی
یو ها ها ها ها
بگم شوخی کردم یهو ناراحت نشی
اصلا اصل قضیه تویی بابا
کمال رو مارا زمین نندازین همش یه روزه!!!!!!!!
میدونم فقط اینا را احمد موخونه ولی برا دلخوشیک نوشتنم خوبه
حالا جمعه صحبت مدارم بیبینم دوستان حاضر شی شی مگن
حالا فعلا تو فکرش نباشم که یهو دوباره زبونم لال ......
اصلا بحث بسته.
مگم دوباره چه کنم
حالا جمعه میم در میبینم چطور مشه
اح بحثا ببند
خوبه؟؟؟؟
ای ول
......................................................................................................
خوب
یه گزارش تصویری دیگه
دقیقا مثل من و خودتن که اینجا مینویسیم
ای ول
همینشم خوبه
دیگه در مورد نوشته های کیریت نظرم نمیدم چه برسه جواب ، تا ادم بشی
اصلا نوشته هاتو نمیخونم خوبه
اصلا در مورد این قضیه هم صحبت نمیکنم
یو ها ها ها ها
شما نوشته های منو برای خودت تفسیر میکنی ولی من نوشته های شما رو میخونم
اگه جواب میخوای یا منتظر واکنشی از طرف من نسبت به نوشته هات داری برو پیش ابوالقاسم فردوسی
یو ها ها ها ها ها
انتقاد پذیری به این میگن دیدی چقدر قشنگ با این قضیه برخورد کردم
بگو افرین
بازم یو ها ها ها ها
.....................................................................................................................................
اطلاعیه:
طی 48 ساعت اینده ادرس وبلاگ به charandnews2 تغیر خواهد کرد
نگو چرا نظر منو نپرسیدی که با کیر میزنم تو فرق سرت
از یه ماه پیش تا الان چند بار چه حضوری و چه نوشتاری و چه خبری و.... گفتم
شما هم جواب دادی هر جور صلاح میدونید
یعنی شما نظری نداری
اخرین مهلت برای ارائه نظر،ایده ،کس شعر و ... طی 48 ساعت اینده هست و در صورت عدم ارائه نظر توسط شما نه تنها اسم وبلاگ رو عوض میکنم بلکه چرند نیوز هم نمیزارم یه اسمی میزارم که خودمم نتونم واردش بشم
یه کم تند شد
گوه خوردم
بابا یه چیزی بگو اح یه نظری اصلا یه اسمی انتخاب کن،بگو اکی سازی خوبه ، خوب نیست،این اسمو بذار،اون اسمو بذار.... یه چیزی
هر جور صلاح میدونی و تمام
گرچه نظرت هم مهم نیست و الان با یه صفحه A4 نوشته های رنگارنگ با هزار و یک استنباط و فرمول میریزی رو سرم ولی یه گوهی بخور که بفهمم نظر شما چیه
.....................................................................................................
دیگه خدافظ
شهری


0 نظرات: