مجازی xp mode،ویندوز مجازی،اموزش xp mode و......

سلام
نه واقعا که ریدی
فقط بلدی گوز گوز کنی
من گفتم الان که بیام استاد ترکوندن
ولی با عرض معذرت باید بگم ریدید
بگذریم...........
خوب چند تا نکته اموزشی بگم و برم که همون جمله معروف که "عامو کونش نی"
نصب نرم افزارهایی که فقط در xp اجرا میشن روی سایر سیستم عامل ها یا در اینجا که منظور ویندوز سونه
توی وب چرخیدم و چرخیدم ولی هیچ کس کشی پیدا نشده بود که بگه تو سون هم میشه با این روشی که در ادامه میگم اجرا کرد
خودمم قبلا یه بار این کار رو کرده بودم ولی یادم نبود
حالا اینجا میگم تا اگه احمقی پیدا شد که بخاد به خاطر یه نرم افزار سیتم عاملشو عوض کنه اونم 7 به xp بلد باشه
اصلا چه کاریه که سیستم رو عوض کنید
به راحتی با استفاده از این قابلیت که تو ویندوز هست میشه هر نرم افزاری رو اجرا کرد.البته بگم این نرم افزاره کیرگوز بازی در نیورد شاید بعضی نرم افزارا گوه باشن و نشه با این روش اجرا کرد که باید رفت سراغ روش بعدی که اونم در ادامه میگم
خوب
نرم افزار رو از رو سی دی یا هر کوفت و ذهر ماری میریزیم رو یکی از درایوا
روش راست کلیک میکنیم (فایلی که با پسوند exe.* داره و قابل اجراست)
روی گزینه troubleshoot compatibility کلیک کنید
خوب چند لحظه صبر میکنید تا پنجره ای که نوشته detected بره و پنجره جدیدی باز بشه که دوتا گزینه داره
گزینه اول به صورت توصیه شده خودش تنضیمات رو اعمال میکنه که من باهاش کاری ندارم البته میتونید امتحانش کنید
گزینه دوم به طور دستیه که روش کلیک میکنید
خوب یه پنجره دیگه باز میشه که من اولین گزینه رو تیک میزنم چون از نوشته های انگلیسیش به این معناست که نرم افزار من روی ویندوزهای دیگه ای اجرا میشه البته میتونید از گزینه های دیگه ای که داره هم نسبت به مشکلتون بهره ببرید که اگه من بخوام یکی یکی توضیح بدم شب میشه
به عبارت دیگر کان لقتان
خوب بعد تیک next رو بزنید
زدید
بزن
نترس بزن
این پنجره رو میبینید (مربوط به انتخاب سیستم عامل)
حالا سیستم عاملی که فکر میکنید یا میدونید نرم افزارتون روش اجرا میشه رو انتخاب کنید
من در تصویر بالا xp service pack 3 رو انتخاب کردم و شما خود دانید
next
و در اخر هم پنجره ای باز میشه که دیگه عکسشو نمیزارم چون معلومه نوشته start program که هر خری میفهمه
تمام
مثل فشنگ اجرا میشه
اگه نشد هم میتونید از پنجره های قبلی و نوشته های قبلی اونقدر دست تو کونش کنید تا اجرا بشه
..............................................................................................
روش دوم
اول این رو بگم هم میتونید برای نرم افزار و از این کس شعرا استفاده کنید و هم میتونید چند سیستم عامل رو در یک دسکتاپ به طور مجازی راه اندازی کنید
به قول معروف رویای چند سیستم عامل در یک دسکتاپ یا کامپیوتر

ویندوز پایه من سون هست در صورتی که xp رو هم در یه پنجره دیگه دارم و میتونم فول اسکرین کنم و به طور کامل از xp استفاده کنم مثل یه سیستم مجزا
دیگه کس شعر نمیگم
ویندوز هفتیای سیستم بالا گوش کنن
میرید به این لینک و xp mode سیستمتون رو دانلود میکنید و نصب و میرید تو منوی استارت و اجراش میکنید و حالشو میبرید (چون لینک مایکروسافته باید ویندوزتون اصلی باشه و از این کس شعرا و اگه اصلی نیست مثل من بگردید و از یه جای دیگه گیر بیارید و دانلود کنید)
مثل سایت وطن دانلود
خوب اموزششم برید به این لینک چون من با این کار ندارم و منظورم یه نرم افزار دیگست که برای بدبختا ساختن خوشبختانه اموزش برای گردن کلفتا زیاده

خوب بریم سراغ بدبختا که میخوان xp یا هر سیستم عامل دیگه ای رو مجازی نصب کنن
برید به این لینک و نرم افزار vmware رو دانلود کنید
بعد از نصب که کلی هم طول میکشه ری استارت کنید و بیاید تو محیط ویندوز و نرم افزار vmware رو اجرا کنید
چند تا گزینه در اختیارتون میزاره.
از رو cd ویندوز نصب میکنید
فایل iso ویندوزو دارید و .....
که میتونید به دلخواه یکی رو انتخاب کنید و ویندوزو به صورت مجازی نصب کنید
حالا به اینا کار ندارم منظور من اینجا ویندوز هفتیان که میخوان xp رو هم داشته باشن
حالا یه روش
xp mode که بالا توضیح دادم رو میتونید تو این نرم افزار اجرا کنید
اول دانلودش کنید از یه جایی
مثل سایت وطن دانلود که گذاشته (لینک xp mode)
بعد فایل iso رو با یه درایو مجازی باز کنید
توش دو فایل اجراییه که نسبت به نوع پردازنده کامپیوترتون یا همون ویندوز 32 بیت یا 64 بیت یکیشو نصب کنید
حالا برگردید به نرم افزار vmware
روی file کلیک کنید میبینید یه گزینه اضافه شده به اسم import xp mode
روش کلیک کنید و ادامه راه رو برید مثل نصب یه ویندوز میمونه که مراحلشو یه بچه دبستانی هم میتونه بفهمه
خوب حله یه سیستم مجازی ساختید و میتونید باهاش حال کنید
همین
کاملا مجزاست
میتونید روش نرم افزار نصب کنید.اهنگ گوش بدید و از تمام امکانات یه ویندوز بهره مند بشید
نکته:برای شناختن درایورها و کارت گرافیک و غیره حتما در اخر نصب ویندوز گزینه update tool رو روی نرم افزار vmware بزنید
خوب میدونم هیچی نفهمیدید
هر قدر هم که فهمیدید خوبه و اگه کسی میخونه و میخوات انجام بده یه کم باید حالیش باشه و همچنین میتونه با نظرات کمک بخوات که منم تا میتونم کمک میکنم
...........................................................................................
چند کار دیگه هم میشه کرد که حس نوشتن و عکس گذاشتن نیست
ولش
احمد بابا چطوره؟؟؟
ezlaptop فیلتر شد
اگه لپ تاپم میدادن دیگه نمیدن
چند تا چیز دیگه هم میخواستم بگم ولی الان یادم نمیات
خداییش خسته شدم
بقیش بمونه واسه بعد
نکته اول:چیزایی که بالا نوشتم بجز مورد اول رو میتونید بگردید و بگردید و در سایتای دیگه پیدا کنید گرچه درست و حسابی ننوشتن
مثل من که الانم ننوشتن
نکته دوم:حسش نیست دومرتبه روش بخونم و اصلاحات انجام بشه اگه اشتباهی بود به بزرگی خودتون ببخشید
نکته سوم:کیرمونید
نکته چهارم:این پست تو ذهن من بود و درست و حسابی توضیح داده نشد اگه مشکلی داشتید نظر بدید یا سوال کنید تا کس فهمتون کنم
احمد کس شعر نگو که چرا سر صبر ننوشتی
ریدم روت
از من بای
بای



0 نظرات: