چرت،پرت،فرت، تمام

سلام
امیدوارم تا این پست ارسال میشه شارژم تموم نشه و مجبور نباشم با دایال اپ وصل بشم و ضد حالو......
اصلا ممکنه با دایال وصل نشم و این پستم خالی بمونه و اح ولش.
بگذریم..........
اقا خیلی خوب بود
پستتونو میگم مثل همیشه پر بار
سایت هایی که گذاشتی رو هنوز نخوندم ولی به زودی میخونم
ولی
لینک مربوط به سوالوتون رو خوندم و ابهام که برای من ایجاد شده بود رفع شد
عجیبه!!!!!!!!
این پستو خونده بودم ولی سوال شما رو جواب ندادم
اوخ دیسکانکت شد
حله باز کانکت شد
خیلی جالب بود
ولی چه سوال چرتی پرسیدی....
مسخره کردی...
اگه به بزرگی برج میلاد و رنگ و وارنگ هم نوشته بودی جواب نمیدادم
گفتم حالا چی پرسیده...
ولی یه توجیه برای جواب ندادن
جواب ندادن من دلیل بر نخوندنم نیست. شاید بیدقت باشم ، رو نوشته هات زود رد شم،تند بخونم ، حوصله نداشته باشم ولی میخونم
خوب ببین الان که دارم این پست رو مینویسم خط به خط نوشته هاتو نمیخونم که برای هر خطش جواب بدم
هر چی یادمه مینویسم
یعنی نمیرم ببینم که چی نوشتی بعد باز بیام جوابشو بدم
یعنی حوصلشو ندارم و این کار ما میشه مثل ایمیل نه وبلاگ
کس شعر مینویسیم جوابم میدیم و .....
البته این کار من همیشه نیست
یعنی بعضی وقتها هم میشه که میام میبینم چی نوشتی و مربوط به اون جواب میدم
مثلا پست قبلی تو چیزی برای جواب دادن نداشت
البته تا اونجایی که یادمه جوابم میدم
فلسفی شد و از درک شما خارجه و منم بیشتر توضیح نمیدم
یو ها ها ها ها ها .....
حالا دوباره ور نداشته باشی بین نوشته هات سوال و رمز و ... گذاشته باشی و بعد محکومم کنی
خیلی نامردی...
تو با نوشته هات داری منو امتحان میکنی
خدا میدونه چه امتحانای سختی رو پشت سر گذاشتم
راستشو بگو کله کیری با قلم زدن کونمون نذاری
بی خیال از اینم بگذریم....
اینترنتمونم تموم شد حالا باید برم یه کارت شارژ بخرم
خوبه؟؟؟؟
میدونم که خوبه
این کلید اینترنتم بخونم و یه کس شعری بنویسم که زحماتت گوز نشه
وروروورووروروورورووروروروورووروروورورورووروووزوزووزوزوو خوندم
بابا اینا که نوشتن کس شعر هست
اشتباها اونجا نوشتن نمیدونستن که محل کس شعر اینجاست
یعنی اینترنت به یه کلید بنده
من که زیاد باورم نمیشه حالا حتما واقعیت داره که نوشتن ولی اگه سری هست چرا همه فهمیدن
اگه اینترنتمون قطع بشه یقه اوباما رو میگیرم
ولمون کن بابا
اینترنتم به کیر سگ حالا چه با کلید چه بدون کلید
راستی فهمیدی اینترنت کجاست یعنی این فایلای ما و این اطلاعات کجا قرار میگیره
فکر نکنم رو هوا و ... قرار بگیره رو این دستگاه ها و سرورا و هاردای گردن کلفت قرار میگیره و اطلاعات اون از طریق ماهواره و ... ارسال میشه و ما میتونیم مثلا از فلان هارد در فلان جا که به اشتراک گذاشته شده باشه استفاده کنیم البته این یه فرضیه هست که خودم دراوردم وشاید قضیه چیز دیگه ای باشه
من گشتم ولی فقط مخترع اینترنت گیرم اومد نه چیز دیگه البته خوبم نگشتم (جیره بندی اینترنته) وگرنه چیزای بهتری هم گیرم میومد
فعلانم که اینترنت ندارم
بگذریم
خوب میخوام دکمه ارسالو بزنم و امیدوارم ارسال بشه چون دوبار حین نوشتن دیسکانکت شد و دوباره کانکت کردم نظ تو چیه
یعنی ارسال میشه
امید با خدا
فعلا بای

0 نظرات: