امشب چه شبیست...

سلام
خسته نباشید
..............................................
تشکر:
آقا ممنون
توی زحمت می افتی...
یعنی وظیفته!
باید انجام بدی...
به هر حال با هر رویکردی که داری من یکی ممنونم...
الهی پیر شی....
سالم بمونی...
پیامتون دریافت شد...
من بیدارم و گوش به زنگ!
گفتم زنگ...
زنگ کمال هم بزنی نمیاد...
ولی حالا که دیگه یحتمل زدی...
بگذریم!
من اولین وقتی که مطلع شدم، شما رو در جریان گذاشتم...
خوبه بابا، تدارک چی؟
بی خیال
.........................................
پیشنهاد:
آقا من میگم تدارک نمی خواد...
یه روفرشی!
یه چارتا هم چیپس , پفک...
و ناهار هم تن ماهی و بادمجون و لوبیا....
با نوشابه شاپسی!
خوبه؟
حال میده؟
باید خوش گذروند!!
نه اینکه خودمونو تو زحمت بندازیم....
اصل دور هم بودنه...
حالا بریم سه ساعت پخت و پز؟
یا خواب؟
من که با رفیقام رفته بودم مسافرت، یکیشون همش خواب بود، برعکس ما اصلا نمی خوابیدیم...
بهش گفتم اومدی بخوابی؟
چار روز بیرونیم...
تو هم همش خوابی....
به هر حال همین
یوهاهاها!!!!!!!!!!!!!!!!
.........................................
ما منتظریم:
صحبت از من شد و من منتظرم!
کروکی که بله...
هاست و دامنه هم ممنون که نوشتی، ولی برای من نوشتی؟
رضا که نمیتونه بخونه!
شایدم تونست.......................
ایشالا کارش حل بشه...
ولی فکر نکنم زیاد چیز مهمی باشه...
بگذریم...
........................................
کاش:
کاش رامین بود...
کمال بود...
همه بودیم...
و دور هم صفا می کردیم...
ولی!!
هر چی هست خیره!
همینجوریشم من دلم روشنه که خیلی حال میده...
میزنیم به دل دشت و کوه!
روشن میشیم...
حال و هوایی عوض می کنیم!
کیف می کنیم...
و...
برمی گردیم
انشاءالله به سلامتی...
.......................................
آرزو:
آقا من آرزوهای بزرگی توی سرم هست...
تو میشی یه مهندس عالی...
منم یه گوهی میشم، بعد باهم میزنیم میریم خارج، اینور، اونور...
می گردیم...
کیف می کنیم...
دنیا گردی...
بعد تو هم وقتی رفتیم جزایر هاوایی، نقش باب رو بازی کن...
همون که دست می کنه تو کون شیر...
یا کیر عقرب رو می کنه تو دهنش...
البته تو اینکارا رو نکن...
فقط یادم بده، ماهی بگیریم!
ولی دوباره آزادشون کنیم.......................
خلاصه حال کنیم...
البته تو فکر شمال باش...
خارج چند سال دیگه...
ولی شمال به زودی...
یعنی همین سالا...
خیلی حال میده.........
ایول...
..........................................
من مشنگ:
عجب آرزو هایی دارم...
من مشنگ
ایشالا تحقق پیدا کنه...
آها اوهو یوها ها
........................................
همین
حرف دیگری نیست
تا فردا
خدانگهدار

0 نظرات: