بگذریم...

سلام
خوب ممنون که یه پست گذاشتی داشتم نگران میشدم
به هر حال خوشحالم که اومدی اگر چه دیدار مجازیه
در مورد نوشته هات در مورد سیگار و ... نظری ندارم یعنی نظر ندم بهتره (خودت میدونی نظرای چرت و پرتمو)
حقیقتا وقتی گفتی میخوام اینجوری یعنی برم مشهد و به سفارش خانواده و .... ترک کنم یه کم تنم لرزید
بخدا راست میگم چون میدونم ارتباط با دوستان سیگاری ادم سالم رو معتاد میکنه چه برسه به شما که پیشکسوتی
این رو حاضرم قسم بخورم که وقتی رفته بودی با خودم گفتم بر که میگردی و اگه قرار شد بریم بیرون بگم من سیگار نمیکشم یعنی به بهانه ای بیارم و بگم نمیخوام
سیگار یعنی چی خودت میدونی که فرقی برای من نداره من هر وقت حوس بیام میکشم و وقتی اونجا هم نکشم قرار نیست اذیت بشم یا ....
گفتم اگه رضا هم بکشه من نمیکشم
به هر حال باید قبول کرد برای کسی که ترک کرده یا هر کی که در او فضا قرار بگیره و چند نفر اطرافش فس و فس سیگار بکشن خیلی سخته که بر نگرده اگر چه تو میگفتی فرقی برام نداره ولی برای من یکی به شخصه سخته و نظرم اینه
به هر حال سیکار یه چیز کیریه که ما گرفتارشیم البته منهای شما و به قول شما ادم باید به یه جایی برسه که خودش تصمیم به ترک بگیره
در مورد ملاقات ها :اگه برای سیگار و سیگار کشیدن قراره بیام بیرون همون بهتر که صد سال نیایم بیرون
من که خداییش چون رفیق درست و حسابی ندارم کنار شما برادران گرامی که هستم خیلی حال میکنم یعنی یه حس تازه هست.

حالا اینا رو که میخونی فکر نکنی این داره کس شعر مینویسه و از این حرفا میزنه
چه جالب مثل اینکه به هم شک داریم یا همدیگه رو درست و حسابی نمیشناسیم مثل شما که نوشته بودی نوشته هاتو که خوندم فکر کردم ناراحت شدی
بگذریم.....
یادم میات میگفتی تو کلاس ترک سیگار یه نفر جوری حرف میزد که ادم حوسش میشد سیگار بکشه
الانم من میترسم نوشته هام با تو همین کار رو بکنه
حالا نری ور داری سیگار بکشی
اصلا بحث سیگارو میبندم
بگذریم.......
گفتم بری بر گردی اولین جلسه ای که برگزار میکنیم این قضیه رو بگم که یه روز بزنیم بیرون
تو سرم یه فکرایی داشتم ولی فکر کنم فعلا بیخیال شم بهتره
به ماه مبارک رمضان هم که نزدیک میشیم و یک ماهی روزه بازاره
قرار بود تو مرداد بریم ددر ولی با این تفاسیر باید به شهریور و بعد از رمضان موکول بشه
این کار تو دلمه ولی با شرایط فعلی فکر کنم همون شهریور بهتر باشه
این بحثم که بسته
خوب ما هم مشتاق دیداریم و هر وقت اعلام امادگی کنید چه با سیگار چه بدون سیگار چه شل چه کور البته خدا نکنه،سرزنده ،شاداب ،تندرست و ..... در خدمتیم
این رو هم در نظر داشته باش هر وقت اماده ای بیا
هیچ عجله ای نیست من پافشاری نمیکنم و اصلا هیچ چیز جز رضایت و راحتی جمع برام مهم نیست چون اگه یه نفر هم ناراحت باشه یا حال نکنه به هیچ کدوم خوش نمیگذره
پس فکر نکنی حالا باید بیای بیرون و زوره و ....
چه جالب بازم نوشتم فکر نکنی....
بی خیال
موفق باشید
راستی انتی ویروسمم عوض کردم و کاسپر اسکای نصب کردم ببینم این یکی چی میگه
حالا تو یه فرصت بهتر درست و حسابی دربارش صحبت میکنم
فعلا
بای

0 نظرات: