سیاست های کلی پایگاه(2)...

سلام
خسته نباشید
..........................................
ادامه مطالب قبلی:
همونطوری که قبلا گفتم، ما اینجا و در چرند با آزادی کامل می نوشتیم، ولی الان میتونیم برای خودمون مرزی مشخص کنیم...
مشخص کن!!
نظرت رو رک و پوسکنده بنویس...
من برای اینجوری نوشتنم دلیل دارم. البته مهم نیست، ولی بالاخره محدودیت هم خوبه!!
مثلا تصور کن آدم بدون محدودیت سیگار بکشه!!
سر یه هفته می میره!!
بدون محدودیت بخوابه، از زندگی میمونه!!
بدون محدودیت بخوره، هر چیزی رو، از مشروبات الکلی گرفته تا غذای معمولی و البته فلافل!!
هزار جور مرض می گیره...
پس همونطوری که میدونی و میدونم و میدونند، محدودیت خوبه!!
به عبارت دیگه میشه چارچوب...
خوب!
حالا پیشنهاد بده، چون خودت بحثش رو مطرح کردی، خودت هم شروع کن...
به نظرم طرح موضوع جالبه!
مثلا در چه موردی بنویسیم، و در چه موردی ننویسیم...
مثلا در مورد سکس بنویسیم یا نه!!
یا هر موضوع دیگه ای...
همین...
.......................................
کلاس زبان هم رفتیم...
جای شما خالی...
البته زیاد تعریفی نداشت...
راستش یه خورده سرد شدم!!
معلوم نیست برم...
ترم تابستون هم داریم، از به جز شنبه و یک شنبه کل هفته کلاس داریم!
البته جمعه هم به شنبه و یکشنبه اضافه کن...
آقا در مورد خبر خوشی که دادی:
کی؟
چه وقت؟
تاریخش تو فره یا نه؟
کی میخای ببریمون چک چک؟
شیرینی و این کس شعرا؟
نکنه با منم برداشتی تعارف کردی؟
هان؟
فففففففففففف!!! (1)
خداوکیلی اگر بعد از اینهمه وقت، تعارف کرده باشی من میدونم و تو...
ببین، همینجا بگم، ما، یعنی من، شیرینی نمی خوام!!
یعنی راضی به زحمت نیستم...
همین باغ خودمون خیلی هم خوبه!!
نیم کیلو شیرین هم بس بسه!!
خیلی میخای هنر کنی، یه شام...
به خدا من اصلا نمیخام به زحمت بیافتی...
رضا هم حتما همینطور...
خودت نوشتی چک چک...
حالا اگه تو ذهنت برنامه ای داری، ما احتمالا هفته بعد نباشیم(مسافرت)...
همین جمعه همدیگه رو ببینیم...
تکرار می کنم:
خداوکیلی اگر بعد از اینهمه وقت، تعارف کرده باشی من میدونم و تو...
ببین، همینجا بگم، ما، یعنی من، شیرینی نمی خوام!!
یعنی راضی به زحمت نیستم...
همین باغ خودمون خیلی هم خوبه!!
نیم کیلو شیرین هم بس بسه!!
(البته خیلی خیلی حال می کنم صبح بریم چک چک، عصری بیایم...)
همین...
.......................................
جام جهانی هم نیست دیگه...
ولی به زودی لیگ اسپانیا و کلا لیگ های معتبر دنیا راه می افتن و سرگرم میشیم...
لیگ ایران هم البته...
فقط پرسپولیس...
.....................................
ضمیمه:
1: اگر تعارف کرده باشی می کنمت!!
جمله فوق به دلایل امنیتی درج نشد...
.....................................
عرض دیگری نیست...
ما کنارتون هم که میشینیم، باز مشتاق وصلیم...
الان که نیستید، هیچی دیگه!!
ولی به یادتون هستیم...
همین
شب و روز خوش
کله قند

0 نظرات: