حضور ریاست محترم پایگاه (استاد اول این پستو بخون بعد برو از اخر به اول بخون)

سلام
به روز ترین خبر اینترنتی که همکنون به دست من رسید توجه کنید
متن خبر:
اب زنید راه را هین که نگار میرسد *** مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
بله دوستان از این خبر همه چیز معلومه
استاد بزرگوار اومدند
وای که چه لحظه ای
این خبرم همین الان به دستم رسید:سلام پسینی راه افتیدم احتمالا فردا شو مرسم لوس انجلس (به دلایل امنیتی متن پیام کمی تغیر داده شد)
اوه مثل اینکه تو راهن منظور شعرو بد فهمیدم
ببخشید
واع.....
به هر حال بازم خیلی خوبه
از دوست بزرگوارم ممنونم که خبر به این مهمی رو از طریق خطوط نوری و ویژه ارسال کردند تا بنده بتونم از طریق این پایگاه به عموم اطلاع دهم
خوب فکر کنم همه چیز مرتب باشه
اب و جارو که زدم
گلدونا رو هم اب دادم
دامنه و شبکه و همه چیز هم که به راهه
امیدوارم مشکلی پیش نیات و استاد در اولین حضورشون بتونن به راحتی قلم بزنند
استاد منتظر حضور گرمتون هستیم
علاقه مندان به اکی اون هم از نوع زرد سرا پا منتظرن
ما هم منتظریم
بفرمایید.......
خوب دیگه بهتره از این نمیشه
چه خبری بهتر از تشریف فرمایی رئیس پایگاه در اینده ای کمتر از 24 ساعت
به هر حال من که خیلی خوشحال شدم و منتظر نوشته های چشم نوازتون هستم
فعلا......
دیگه نمیتونم چیزی بنویسم چون از ذوق و شوق حضور شما دستام حس نداره (واع....والا.... وع.... این چه جمله ای بود من نوشتم)
بگذریم جدا خوشجال شدم
منتظر نوشته هاتون هستم
امیدوارم شما هم همه ی نوشته های بنده رو از اخر به اول بخونید
وای به حالت اگه همشو نخونی
ازت امتحان میگیرم اگه نتونی جواب بدی ......
ای ول
بای

0 نظرات: