باغ،ده،چک چک،اری یا خیر؟؟؟؟

سلام
خوب این پست هیچ ربطی به سکس و کیر و کون و کس و سایر مسائل جنسی نداره
فقط
یه گپ دوستانه هست
بنابراین از کلیه بازدیدکنندگان تقاضا دارم مسیرشون رو دور بزنن یعنی این پست رو دور بزنن برگردن به همین پست
بگذریم
خوب خوش خبر باشی خیلی میخوام این علی اقا رو ببینم چون تا جایی که یادمه فقط تعریفشو شنیدم
ایول خوشحال میشم ببینمش
در مورد باغ که عرضم به درزتون سراپا در خدمتم و هر وقت اراده کنی سر کوچه اکی سازی واستادم
در مورد ده هم که خودت نظر من رو میدونی یعنی میتونی حدس بزنی نظرم چیه پس بیخودی منو تو منگنه نزار البته امیدوارم بقیه دوستان هم درک کنن و منو به قول معروف تو منگنه نذارن
یه مشکلی هم من دارم که میخوام اعتراف کنم
بعضی وقتا حرفمو راحت نمیتونم بزنم با شما چرا راحتم ولی با بقیه نه!!!!
مثلا فکر کن شما بپرسی شهریار بیا بریم ده منم میگم نه من نمیام
حالا فکر کن در دیدار قبلی رضا گفت پنجشنبه بیا بریم ده منم گفتم به به اره ؟؟؟ گفت مشکلی نداری گفتم نه!!!!!
عجیبه مگه نه؟؟؟؟
خوب به هر حال شرمندگی منو بپذیر ان شاله یه روز حالا تو مردادی یه وقتی بریم تور نیمروزی شهریار و دوستان به چک چک  و..... البته صبح تا عصر بدون خلاف حتی شما الاغ عزیز که یه شیرینی هم ما به مناسبت ابوتیارمون داده باشم.
دیگه عرضی نیست....
شب میبینمتون و.......
پس فعلا بای

نوشته شده توسط نوکر اکی سازی


0 نظرات: