درخواست کمک برای ثبت یک فضا

سلام
اول از همه گوه به حلقت
دوم اول برو زیر این پستو بخون بعد بیا بالا
تا عقب نمونی
امروز که نشد که بشه بیایم بیرون ایشالا فردا یا پس فردا یا صد سال دیگه
خوب دیدار زیادی هم فاییده ای نداره
من داشتم با خودم فکر میکردم که امروز که بیایم بیرون پیشنهاد بدم این چند روز باقیمانده رو زیاد بیایم بیرون مثلا یه در میون یا هر روز چون شما گفتید احتمالا میرید مسافرت و بعد منم کلاسام شروع میشه و ..... و باز کمتر هم دیگه رو میبینیم ولی گویا همون ریتم خودمون یعنی هفته ای یکی دو بارقسمته و به عبارت دیگه بنده میخواستم گوه زیادی بخورم که نشد
بگذریم امیدوارم فردا یا پس فردا هم دیگه رو ببینیم.
میگم اگه میتونی یه پرشین گیگ به اسم چرند نیوز بساز با پروکسی سروری چیزی یا همینطوری
من چون دوتا ساختم میترسم یکی دیگه بسازم به گا برم بنابراین زحمتشو بکش چون میخوام یه کاری بکنم کارستون
اخرین تلاش هامو در مورد نگهداری مطالب قبلی دارم انجام میدم به این نمونه توجه کن
http://charandnews.gigfa.com/8904.htm
همه چی مثل بلاگفاست با این تفاوت که لینک های کنار یا پست ها کار نمیکنه ولی مطالب ، عکس ها و لینک های داخلی بدون اینکه ربطی به بلاگفا داشته باشه نمایش داده میشه و کار میکنه.به عبارتی به عنوان ارشیو ماهانه از مطالب قبل کنار وبلاگ قرار میگیره و اگه چرند نیوز فیلتر بشه و حتی حذف بشه مطالب گذشته ما از دست نمیره
برای همین به یه فضا احتیاج دارم که اگه بشه که تو همین گوگل اپ میکنم وگر نه یه زحمتی بکش با اسم همون چرند نیوز تو پرشین گیگ یه فضا بساز
ای ول
دیگه صحبتی نیست
بای تا فردا پس فردا
نوشته شده توسط مغز فندوقی در این روز گوه

1 نظرات:

ناشناس گفت...

عجب اومدید اینجا
اینجل چقدر باحاله یه حس دیگست
فکر کنم سکسی بنویسید بهتره شما که تو هر جملتون از ده تا کلمه نه تا و نصفیش کیر و کون داره بیاید و کلا سکسی بنویسید
از سکس جنیفر لوپز گرفته تا بهنوش بختیاری.کار و کاسبیتونم خوب میگیره من خودم دوست دارم برای یه دفعه هم شده کون جنیفر رو بزارم بعد هر کارم میخوان بکنن اخه خدا میدونه چه کونی داره که این همه تبلیغشو میکنن
کیرم تو کوس و کون جنیفر لوپز
بای کس کشا