شکوفا شدن غنچه با یک تماس

سلام
مثل اینکه دوست بزرگوار ما قصد نورانی کردن پایگاه را ندارند
بنده هم تا بیش از این حال و هوای این وبلاگ را ابری نکردم چند کلمه عرض میکنم و سریعا رفع زحمت خواهم کرد
1)امروز ساعت 6 تعطیل شدیم!!!!
چه ربطی داشت
2)سردردم!!!!
به ما چه ربطی دارد
3)نمیگم
به درک
خوب بگذریم .......
غرض از مزاحمت دیداری تازه با استاد گرانقدر و شکوفا شدن غنچه های وجودمان است
از ان غنچه های معروف...
نمیدانم که برنامه به چه شکلی پیاده شده ، بنده قصد دارم چند کلمه حرف دل بزنم و بقیه تصمیمات به عهده دوستان باشد
حقیقتا بنده در این فکر بودم که جمعه و یکشنبه وقت خوبی برای جلسه است یا به عبارت دیگر از نظر بنده جمعه ، شنبه و یکشنبه هر روز و هرروز هم خوب است ولی نظر جمع هم مهم است
ما که فرصتی نداریم از دوشنبه تا پنجشنبه به اجبار گرفتاریم (چه من چه شما)
به هر حال تصمیم با شماست
در پست های قبل فرمودید جمعه جاده ها شلوغه و تا برسیم لواسون دیر میشه ولی از نظر بنده یه باریکه از جاده هم برای عبور غنیمته مخصوصا اگه یکشنبه هم به اون اضافه بشه یعنی دو بار در هفته
خوب شاید شما نظر دیگری داشته باشید که از نظر من کاملا محترم و قابل اجراست
امر بفرمایید تا اجرا کنیم
همین
منتظر یک پست،یا یک پیام از هر طرق ارتباطی هستم تا غنچه های وجودم شکوفا شوند
خدانگهدار

0 نظرات: