الوداع...

سلام
خسته نباشید
.............................................
موضوع پست خداحافظی است...
مطالب پست هم کاملا با عنوان آن مرتبط است!!
قبل از هرچیز به خاطر جمعه شب و حضور سرزده دوستم معذرت می خوام...
نمی دونم چرا اینجوری شد!!
شاید چون اون شب که مهمونای آقا رضا اومدن، من توی دلم کمی دلخور شدم...
با خودم گفتم، اومدیم دور هم باشیم، خلوت کنیم، حرف بزنیم، نه اینکه....
به هر حال، بابت تصور اون شبم از آقا رضا حلالیت می طلبم، و بابت دیشب از شما...
بگذریم...
آقا ما رفتیم، به قول معروف:
اگر بار گران بودیم و رفتیم ...................... اگر نا مهربان بودیم و رفتیم




















به هر حال اگر خوبی یا بدی دیدید، حلال کنید...
ما که جز خوبی از شما و دوستان ندیدیم...
ما رفتنمون با خودمونه، برگشتنمون با خدا...
فکر کنم اگر قسمت بشه، تا دو هفته دیگه همدیگه رو ببینیم...
اگر اینترنت در دسترس بود، حتما سر می زنم، ولی اگر نبود آخرین وصیتم اینه که پایگاه رو از رونق نندازید!!
شما کار خودتون رو بکنید...
سپاسگذارم
همین
خدانگهدار
امضاء: کله قند

0 نظرات: