آب زنید راه را...

سلام
خسته نباشید
..........................................
آخرین اخبار:
1.دانشمندان از فرود یک نور بسیار زیبا در یزد خبر دادند
2.مژده استاندار یزد در یک برنامه زنده تلوزیونی به مردم
3.رئیس جمهور بعدی ایران، با نام مستعار کله قند
4.ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد...
5.آب زنید راه را، هین که نگار می رسد
6.ششمین روز پاکی کله قند
........................................
مقدمه:
دوست عزیز و گرامی سلام دوباره!
امید که سر حال و شنگول و شاد باشی...
من هم خوبم!!
بالاخره این مسافرت هم تمام شد و ما برگشیتیم...
البته خانواده رفتند شمال، من بدبخت کلاس داشتم، نتونستم برم!!
برگشتم.......
بگذریم!
از فعالیت زیادی که در این مدت داشتی ممنون!!
8 پست پر بار، در کمتر از شش هفت روز...
دست مریزاد!
.......................................
همه پست هاتون رو خوندم، با دقت هم خوندم، بعضی از پست ها رو شاید چند بار هم بخونم...
موضوعات متفاوت و جالب!
مخصوصا پست مربوط به آنتی ویروس...
این کس شعرایی که نوشتی خیلی جالب و جذابه!!
خودم هم تو فکر بودم که نودم رو پاک کنم و اویرا رو نصب کنم...
حالا همین کار رو می کنم...
ولی به نظر من ریدی به نود!!
بابا نود اینقدرا هم بد نیست، سی دی ویروسی بزاری می شناسه...
چار روز دیگه برنداری دوباره از اویرا هم بد بگیا؟
نقد کردن نرم افزار ها خیلی خوبه، ولی تو از هر چیزی که استفاده می کنی تعریف زیادی می کنی، و میرینی به بقیه!!
( مثال می خوای؟ فایر فوکس بد بخت... )
البته بعضیاشون...
خیلی خوب بابا!!
بسه دیگه...
......................................
مهندس عزیز، فکر کنم کم کم جواب نوشته هات رو بدم خیلی بهتر باشه!
خیلی زیاده، همش رو نمیشه توی یه پست جواب داد...
میشه البته، ولی هم ضد حاله برای شما، هم خستگی آوره برای من...
بنابر این، فعلا بسه...
در باره مناظره هم به زودی چند خط می نویسم...
نوشته هات جالب بود!!
به نظرم مهمترین اصل توی زندگی پذیرفتن وجود نظرات مختلفه!!
همین...
توضیحش برای بعد!
......................................
من هم کلاس دارم، از دوشنبه تا پنج شنبه!!
برگشتنم یه خورده خسته کننده هم بود!
یکی از فامیلامون هم بنده خدا فوت کرد...
حالا می بینمت می حرفیم...
فقط فکر کنم جمعه هم نتونم، با شنبه چطوری؟
یا هر روزی غیر از جمعه؟
یعنی تا جمعه کار دارم، بعدش در خدمتم، البته جمعه ها هم باغ شلوغه ولی من پایه ام...
خلاصه که...
همین
.......................................
در مورد اخبار بالا هم در برنامه های بعدی، بیشتر می فهمی...
توی هر پست راجع به یکیشون توضیح میدم...
باز هم همین
......................................
دوست عزیز:
دلم برای شهرم، دوستام، موتورم، باغ، شاپسی کولا و... خیلی تنگ شده بود!!
راستی راستی که هیچ کجا شهر خود آدم نمیشه...
البته مسافرت خیلی خوبه ولی با شرایط خودش و در حد خودش!
حال داد، ولی کیر خوردم، چون اصل کارش که شمال بود رو نتونسم برم!!
مهم نیست...
آقا دلمون خیلی خیلی تنگ شده بود!
خلاصه که رسیدم و راحت شدم...
حالا می بینمت، دل سیر دیدنی می کنیم...
......................................
موفق باشی
تا ملاقات بعدی_ چه حضوری، چه غیر حضوری و صفر و یکی _
خدانگهدار
کله قند

0 نظرات: