سلام
بالاخره موفق شدم!!
این اولین پست بنده در این وب است...
خوب!
باید یه اسم برای خودم انتخاب کنم!
چی بذارم؟
فکر کنم سانشاین بد نباشه، یا سرندی پیتی! و یا...
بی خیال، بالاخره یکی انتخاب می کنم!!
مهم نیست...
چیزی که مهمه اینه که اینجا آزادی کامل داریم...
یعنی اینکه هرچی بخوایم می نویسیم و هر کاری بخوایم انجام میدیم...
عالیه...
کله قند چطوره؟
به عنوان اسم؟
خوب پس شد کله پز!!!
ایول!!
کم کم شروع می کنم همینجا داستان باحال می نویسیم که دیگه بریم تو شوک که دیر شد...
بنده خداها منتظرن!!
خوب...
آقای سر آشپز، خبری نیست؟
ما هم مثل شماییم، یعنی جمعه و شنبه و سه شنبه فرقی برامون نداره، فقط گفتم اگر شنبه باشه خلوت تره، آخه هر بار جمعه رفتیم شلوغ بود و با خودمون گفتیم که باید روزش رو تغییر بدیم!!
تازگی به این نتیجه رسیدم که شنبه هم تعطیله!!
چه کنیم؟
همین...
برم کم کم...
مخلصیم...
حال دادید، ممنون
بای
کله قند!!

0 نظرات: