پیشنهاد ، به تعبیری دیگر کس شعر

سلام
خوب اول از همه بگم که شب جالب و خوبی بود در کنار دوستان و مخصوصا علی اقا که اینقدر تعریفشو شنیده بودم و بالاخره از نزدیک دیدمشون و این اقاهه که ریش داشت اهان اسمشو یادم اومد کمال که مدتها ندیده بودمشون و لپ کلام اینکه:
خوش گذشت

ان شاله دوستان درتمامی مراحل زندگیشون موفق باشند
دیگه سفارش نکنم که جمعه هم بیایم بیرون و باز از زیارت شما و اقا رضا و حالا با غیبت اقاعلی و احتمالا کمال به خاطر درس و کار و ... لذت ببریم
در ضمن:
پست جالبی گذاشتید. لذت بردم امیدوارم بازدید کنندگان احتمالی هم  لذت ببرند
یک موضوع:
قبل از اون بگم همه این نوشته ها بر میگرده به خودم چون بیشترین کثافت کاری رو خودم تو این وبلاگا راه انداختم و منظورم انتقاد از شما یا شخص دیگری نیست 
شاید تعجب کنی ولی نوشته های زیر رو بخون!!!!!!!!
ما در چرند چیکار میکردیم.؟؟؟
جواب:کس شعر مینوشتیم ،اموزشی مینوشتیم،دل نوشته و سایر..... گاهی مواقع هم از کلمات رکیک استفاده میکردیم
چی شد که اومدیم اینجا؟؟؟
جواب:فکر کردیم قراره فیلتر شویم که شاید نشیم ،شاید دوستان گزارش دهند، شاید ندهند، ولی اگه همینجور ادامه میدادیم بالاخره فیلتر هم میشدیم
پس اومدیم اینجا که چی بشه؟؟؟
جواب:اهان تو بلاگفا احتمال میدادیم که اگه فیلتر بشیم بنابراین ممکنه وبلاگ هم حذف بشه و کل نوشته ها به کیر سگ بخوره
که البته با روشهایی از این اتفاق جلوگیری شد یعنی مطالب به کیر نمیشه ولی مثل بلاگفا هم نیست که همه چی سرجاش باشه ولی برای خودمون به یادگار میمونه
خوب اینجا نمیشه؟؟؟
جواب: نه
مگه فیلتر نمیشیم؟؟؟
جواب:چرا (اگه رعایت نکنیم)
خوب پس چه فرقی کرد؟؟؟
جواب:اینجا اگه فیلتر بشیم حداقل حذف نمیشیم یعنی کیر بلاگر رو نمیتونن بخورن چه برسه به اینکه حذفمون کنن تازه میتونم مطالب رو تو یکی دیگه از وبلاگا برگردونم
حالا از شما یه سوال دارم
به نظر شما اگه مدارا بریم جلو که اصلا فیلتر نشیم و احتمال اون رو به کمترین حد برسونیم بهتر نیست؟؟؟
جواب: (مخصوص شماست در پست بعدی جواب دهید)
جواب ساختگی: نه!!!
چرا؟؟؟؟
جواب:خوب اومدیم اینجا که راحتر بنویسیم و اگه نه که همونجا ادامه میدادیم!!!!
با سکسی نوشتن مخالف نیستم ولی یه جورایی بنویسیم که سر دو روزه فیلتر نشیم چون به محض اینکه کلیه صفحات به گوگل و سایر متورهای جستجوگر ایندکس بشه و از اولین پست کلماتی مانند کیر و کس و کون و عکس سکسی و حتی برچسب هامون از کلمات رکیک پر شده باشه خوب مطمئن باش در مدت زمان کمی فیلتر میشیم ،چون کشور عزیزمون هم به حتم از موتورهای جستجوگری استفاده میکنه که این سایتا رو فیلتر کنه وگر نه روزی هزاران سایت سکسی درست میشه ولی زود به زود هم از بین میرن (در ایران)
جواب:خوب به درک بشیم به کیر سگ مگه چیه!!!
اشکالی نداره هر جور صلاح میدونیم عمل میکنیم ولی یه کم مداراتر (نوشتم میدونیم و میکنیم چون تصمیم با هر دو و شاید هر چند نفری که قلم بزنند هست)
یه پیشنهاد:ادامه راه چرند رو بریم یعنی از اموزشی گرفته تا گپ دوستانه و سکس و ....
مثلا یه پست سلام علیک و گپ دوستانه.....یه پست درد دل.....یه پست اموزش چیزی....یه پست لینک جالب و .... لابلای نوشته ها طبق معمول گذشته فحش و پست های سکسی هم با برچسب های مختلف مثلا یه پست درباره سکس بنویس حالا برچسب هاشو اینجور انتخاب کن :سیکس،سیکسی ،سوپور،کوون جنیفر و.... هیچ کدوم از این کلمات فیلتر نیستند و مطمئنا همه فیلتر شکن ندارند و خیلی ها همینجور سرچ میکنن و چه خوب که یه پایگاه اینجوری پیدا کنن که البته فکر کنم همینجور هم باشه و شما و من و ... هم همینکار رو داریم میکنیم و من دارم کس شعر مینویسم که وقتم پر بشه و مطلبی گذاشته باشم
حالا شما هم پیشنهادی ،انتقادی ، نظری چیزی دارید بذارید به هر حال اینجا هر دوی ما قلم مجازی میزنیم و شاید در اینده استاد رضا و رامین و حتی کمال و .... هم قلم بزنند.بنابراین فعلا نظر شما هم مهم است و من با مسئله ای مخالف نیستم و تنها پیشنهادی دادم که امیدوارم در مقابل شما هم نظر یا انتقاد و.... بدید
موفق باشید
اینم از یه بازی فلش که فکر کنم دوستان علاقه مند به سکس دوست داشته باشن
خوب یه خبر دیگه هم اینکه فایلا رو میتونی تو سایت شخصی خودت تو گوگل اپ کنی مثل بازی بالا که اپ کردم
وارد سایت زیر شو
با ای دی پسورد همین وبلاگ وارد شو
خوب فایل کابین و اد فایل و اپلود مثل قدیما که گفته بودم اگه نتونستی خبر بده تا اموزش رو بدم
برای راحتی بعد از وارد شدن با یوزر و پسورد به لینک زیر برو و اد فایل رو بزن و هر چی از عکس گرفته تا فایل و غیره رو اپ کن
خوب خیلی کس شعر نوشتم و خسته شدم دیگه
فعلا خداحافظ

نوشته شده توسط اکی فندوقی با غنچه باز شده

0 نظرات: