گوز گوز زیادی موقوف

سلام
خیلی ممنون از لطفتون که اینقدر قشنگ پاسخ دادید
راستشو بخوای من چمیدونم یعنی اصلا چی بگم
همه چیز واضح و خوب بود که جای حرفی باقی نمونده ولی زیادم پر رو نشو
فارسی وانم بله چند روزی میشه که قطع شده درست یکی دو روز بعد از مناظره
ببین ایران چقدر راحت میتونه برینه به حال مردم
فرار از زندان،24،سفری دیگر و در جستجوی پدر که گه گدار میدیدم و میشه گفت داستاناش تو دستم بود و بهترین موقع یعنی 11 12 شب نشون میداد به کیر شد
خوب جالب اینجاست بی بی سی فارسی فعاله اون هم روی دو شبکه و دو فرکانس مختلف چرا فیلترش نکردن خدا میدونه
فارسی وان بدبخت!!!!!
امروز حوصله ندارم زیاد کس شعر بنویسم چون حدود یک ساعت و نیم دیگه باید برم دانشگاه
پسر این ترم استادای گوهی داریم
بگذریم
اصلا اینا چه اسمیه واسه خودت میزاری اگه اینجور باشه اسم منم گونی برنج
اینا یعنی چی
اصلا من با این وضعیت اسم شما کار نمیکنم
اعتصاب
میدونی هم که مردم ایران و کانادا پشت منن پس حواست جمع باشه
یه اسم باوقار
اصلا برو به کیر سگ
من دیگه برم که کلی کار دارم
راستی تو پست قبلیت نوشته بودی میخوای اویرا نصب کنی ولی من بهت توصیه میکنم نصب نکنی
چرا؟؟؟؟
کور بودی که نخوندی نوشتم یکی عیباش اینه که کرک و پچ و .... رو زرت و زرت میکشه و شما که فکر کنم زیاد بازی و اینا رو سیستمت داشته باشی به مشکل بر بخوری
به هر حال امتحانش ضرری نداره ولی برای کسایی که نود دارن و اینقدر گوز گوز میکنن اویرا براشون زیادی میکنه
یه مشکل دیگه هم داره که برای تو خیلی بده شپش و ویروسای خارج از کامپیوترم میکشه میترسم یه بلایی سرت بیات
یو ها ها ها ها
حالا میخوام کاسپرم نصب کنم ولی فکر کنم دیگه سیستمم بالا نیات
ببینم چی میشه
اوخ دیر شد
من رفتم
بای

0 نظرات: