کس شعر

سلام
خوب مخاطب که فعلا خودمونیم پس باید عرض کنم احمد اقا که شما بهتره از پایین ترین پست بخونی بیای بالا تا موضوع دستت بیات
برو پایین
میگم از اخرین پست بخون
کرم نداشتم که نوشتم برو بعد کم کم بیا بالا
ای ول رفتی
بنویسم
خوب.....
قبلا گفتم این بلاگر مشکوکه ولی حالا خیالم راحت شد
نه خبری نی اصلا این دامنه فارسی بلاگر تو ایران ثبت شده و هیچ ربطی به بلاگر اصلی نداره
یعنی جونم برات بگه که این کس ...شا که هر چیزی ازشون بر میات ورداشتن این کارو کردن که نمیدونم چی بشه
تقریبا یه سایت معمولیه که فقط درباره بلاگر اصلی اطلاع رسانی میکنه و همه چیش شبه بلاگره و به هیچ عنوان به سرویس دهنده اصلی و وبلاگا دسترسی نداره و فقط یه پشتیبان یا یه چیزی شبیه کمک کننده و نمیتونم اصطلاح مناسبی براش پیدا کنم یعنی مربوطه ولی نیست نمیدونم........
یعنی مچل
البته هنوز مطمئن نیستم.... از ایرانی جماعت چیزی معلوم نی یهو میبینی گوگلم مال یکی از ایرانیاست مثل ربات انسان نمای آسیمو که ایران ساخته بود و نگو که شرکت هوندا ژاپن از ایران دزدیده بود....
ولی با تحقیقاتی که شد تا 70 درصد مطمئنم .......... باشه بابا 98 درصد
برو که بریم
امروز خیلی بی خیالی طی کردم
فردا امتحان دارم و هیچ
البته قبلا خوندم یه نگاهی هم کردم امیدوارم حل بشه و بیستو بزنم تو گوشش
البته ک..ر تو ترمز داره
خوب برم دیگه دراز بکشم که هم کمری راست کرده باشم هم اگه بحث کارشناسی هست ببینم
شما باید کونت پاره بشه تا به امار پست من برسی
پنج شیش تا پست که بزنی تازه هم حساب میشیم
ولی چه فاییده که الان تو یه پست همه اینا رو خلاصه میکنی که درستشم همینه و کس خلایی مثل من گیر میدن به این بلاگر
دیگه حالم داره بد میشه
بای
کلت ک..ریه....
لبهات شتری
مثل ک..ر شدی امشب

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
سر آشپز عزیز، مطالبتان را خوندم
گوز بخورید...
نه! خیلی حال کردم...
ایول، چه قالب میزون و خشی...
کیرم بلند شد!!
مگم گوز بخوری من امتحانما بدم میام میریم برات بخوری کیف کنی...
خوبه؟
خیلی پسنده!!
مخم بزنم ور سیم آخر
حله..
دمت گرم
خیلی بخدا میزونه
فونتش هم هان خوب شد
دمت گرم و سرت سبز
گوزهم به ریشت
بای

ناشناس گفت...

این ماهی شی شیه این بغل ریدم تو حلقت!!
گوه مخوری...
سنده خشکک
بای