سیاست های کلی پایگاه...

سلام
خسته نباشید
..........................................
مطالبت رو خوندم و احساست رو درک می کنم!
می دونم که از کجا شروع کردیم، و می تونم حدس بزنم که داریم به کجا میریم...
دلایل زیادی هم داره...
اما برای اینکه مشکلی پیش نیاد، و راحت باشیم و به نظرات هم احترام بگذاریم، شاید بهتر باشه که یک تمرکزی روی اهدافمون داشته باشیم...
یعنی بیایم چارچوب رو مشخص کنیم...
یا به قول معروف سیاست های کلی رو!!
تا الان با این سیاست پیش رفتیم:
آزادی کامل...
اما الان میتونیم خطوطی رو برای خودمون مشخص کنیم...
من موافقم!!
یعنی پایه ام...
هرچی که باشه...
ببخشید، من دارم میرم کلاس، آخر وقت میام یه پست کامل می نویسم...
هرچی به ذهنم میرسه!!
در رابطه با چک چک که گل گفتید...
خیلی حال میده!!
ایول...
دمت گرم...
نخواستی به این پست جواب بدی، نده!!
چون ناتمومه...
آخر وقت کاملش می کنم...
می ترسم که سوء تفاهمی پیش بیاد!!
برم که دیر شد!!
کاش تو هم میومدی...
همین
.............................................
شب خوش
خدانگهدار
کله قند

0 نظرات: