گریه زاری

سلام
چقدر زود گذشت.
همه دید و بازدید ها،همه بیرون رفتن ها،همه کس شعر گفتن ها و ....
خیلی زود گذشت
امیدوارم رفتن و برگشتن شما هم خیلی زود بگذرد
شوخی کردم امیدوارم لذت ببرید و صحیح وسالم با دلی خوش برگردید
تا اون وقت هم من گریه میکنم.
راستی باز از اون حرفها زدید
دوست شما هم محترمند و از دیدارشان و صحبت با ایشان لذت بردیم فقط من ناراحت بودم که شما چنگ نزدید و ما فرت و فرت جلو شما میزدیم
به هر حال چنگ های اخرتان بود....امیدوارم در این دو روزه تلافی کنید
....................................................................
پایگاه بدون شما لطفی ندارد ولی با این وجود چون شما امر فرمودید تا امدنتان اب و جارو میکنم تا بتوانید مثل سابق قلم مجازی بزنید
حرف و صحبتی باقی نمانده فقط به امید دیدار
صحیح و سالم برید و برگردید
البته برگشتید در اولین فرضت ساعت و روز جلسه حضوری را اعلام کنید
خدانگهدار

0 نظرات: