سه شنبه های پارگی

سلام
باز هم سلام معروف اول پست!!!!
امروز سه شنبه هست البته تا چند ساعت دیگر سه شنبه هم جای خودش رو به چهارشنبه میده
حالا کار نداریم
ولی این سه شنبه یعنی چه؟؟؟؟
اهان
امروز روز جلسه دوستانه بود که متاسفانه برگزار نشد
دیگه فکر کنم کسایی که مطالب رو دنبال میکنن بدونن که سه شنبه ها با دوستان میریم لواسون جلسه میزاریم
خوب جلسه که بدون اعضاء برگزار نمیشه
زدید تو خال
بله کله قند عزیز نبودند.در این پایگاه هم که نیستند به هر حال هر کجا که هستند،خوب و خوش و سلامت باشند
من که میدونم کجان و براشون ارزوی سلامتی دارم برای شما نوشتم که با نامه های مجازی و تلفن و .... دارید ما رو میگایید که کجاست باید تو کفش بمونید تا خودش بیات و بگه
بگذریم.....
به هر حال اگه دوستمون هم بودند باز هم جلسه برگزار نمیشد
چرا؟؟؟
اهان.....
امروز به سلامتی رفتم دانشگاه
نگو که دیروز یعنی دوشنبه هم همه رفته بودند بجز من
نمیدونم یا من کس خلم یا اونا
به هر حال دوشنبه تا پنجشنبه رو که ریدن تو حالمون و میمونه این جمعه تا یکشنبه که ازادیم
ان شاالله دوست عزیزمون از سفر برگردند و سریعا جلسه رو برگزار کنیم که خیلی عقبیم
باید تصمیمات جدی در مورد جلسات بگیریم
چون جلسه ی سه شنبه باید به یه روز دیگه موکول بشه
حالا ببینیم چی میشه
یه موضوع جالب:
حالا صحت این موضوع رو نمیتونم تائید کنم ولی چیزی که تو چند تا سایت خبری و .... خوندم این بود که:
مرورگر گوگل کروم داره میترکونه
رتبه سومو تو امریکا بدست اورده جالب اینجاست که اول اینترنت اکسپلور و بعد موزیلاست و بعدش سفری بود که الان جاشو داده به کروم
جالبه نه
البته این رتبه بندی ها برای سهم فروش و .... هست و فکر کنم ربطی به کارایی مرورگر نداشته باشه و منظور سهم فروش و این کس شعراست
بازم عجیبه این مرورگرا که رایگانه پس چه سودی داره
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان منفجر میشم یعنی قاطی کردم
ولش اصلا
برم یه چرخی تو این دنیای مجازی بزنم و ببینم چه خبره
سایتای مورد علاقم که الان میخوام سر بزنم
سونی امریکا
جی اس ام ایران
کی پی اس لپ تاپ اصفهان
دیجی کالا ایران
سایت رسمی طوطی سانان
سایت ماهیان آکواریومی
یه یاهو و میهن بلاگم باز کنیم ببینیم چه خبره
خوب همش باز شد برم ببینم چه خبره
حس لینک کردن این سایتا رو نداشتم کافیه همین کلمات رو تو گوگل سرچ کنید اولین نتیجه مربوط به همون سایته بجز سونی امریکا که باید وارد سونی دات کام بشی و بعد سونی یونایتد استیت رو انتخاب کنی و بعد هم موضوع مورد علاقه و ......

طولانی شد
من رفتم شما هم برید حال میده
سونی رو حتما برید اینم جدیدترین محصول کامپیوتریش که عاشقشم ولی باید تو کفش بمونم
ببین چه باحاله
البته فکر کنم لینکای سونی تند و تند برای جلوگیری از کپی و ... عوض میشه امیدوارم این یکی عوض نشه
خلاصه ای از این محصول به زبان سراشپز



دنبال چیز دیگه ای نگردید همش همینه!!!!
نه بابا همش همینه این که ال سی دی نیست
همه چیش همینه
کلا همه چی رو جا دادن تو ال سی دیش و کلا شده این، اگه میخواید برید تو سایت سونی نمای 360 درجه شو ببینید که بفهمید دنیا از چه قراره

اینم از مشخصاتش
سی پی یو کور تو کواد
هشت گیگ رم
گرافیک یک گیگ تا چهار گیگ شیر
صفحه بیست و چهار اینچ لمسی
موس و کی بورد وایرلس (بی سیم)
ویندوز سون
بلو ری
یک ترو بایت هارد دیسک حدود 1024 گیگابایت
و هزاران قابلیت دیگر مثل ورودی تیوی، مچ بودن سیستم،خروجی اچ دی تی وی و .....
نمیدونم که چرا این سیستم اینقدر باحاله
کی اونم با چه قیمتی بیات به ایران خدا میدونه
ادم از یه سیستم دیگه چی میخوات

بسه دیگه چون کس شعر زیاد نوشتم
برم به لینکا سر بزنم
بای
ضمیمه:موضوع به این دلیل سه شنبه های پارگی انتخاب شد چون قبلا سه شنبه های عاشقی بود و اونوقتا داشتیم پای هم کس شعر میگفتیم ولی الان بعد از پاره شدن کونم تو دانشگاه دارم کس شعر منویسم

نوشته شده توسط مدیر عامل شرکت سونی و پسر خاله بیل گیتس (سراشپز)

0 نظرات: