انتخاب عنوان وبلاگ

سلام
احمد جون چطوره
احساس خطر کردم و گفتم یه وبک تو این بلاگر درست کنم تا اگه فیلتر هم شدیم حداقل پاک نشیم و خاطره ها با فیلتر شکن قابل دسترسی باشه
حقیقتا میخاستم با اسم چرند نیوز بسازم که نمیدونم کدوم کس کشی قبل از ما ساخته بود و ریده شد به حالمون
حالا از شما میخام یه اسم  کار درست انتخاب کنی تا فعالیتو شروع کنم
البته سعی میکنم اول از همه مطالب تو چرندو بفرستم اینجا تا اگه اونجا به گا رفتیم اینجا باشه
اکی زرد بخوری
بای
در ضمن ببین محیط اینجا چطوره اصلا پسند هست.میتونی باهاش کار کنی یا نه البته اموزش خاصی در خدمتم
بای


1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی خوبه، فقط یه جوریه...
اول از همه فونتش خیلی نا جوره که احتمالا درست مشه!!
قالبگش هم ساده هه که خیالی نی...
خیلی خوبه
دستت درس
شویی خو دیه کونم پاره شد...
چون باس انگوش کونش کنم سبا(صبا!!) میام!
همین
گوز بخوری
اکی خان
تکه کته از خودتا هی بذل و بخشش نکن
تمو میشی گه
بای