سوسیس امریکایی

سلام
اول از همه باید بگم که من شاشیدم تو این رفاقت
بابا این کس شعرا چیه نوشتی
ای ول....
معلوم شد که کسمشنگی
معنی کسمشنگ یعنی چی؟؟؟
خوب جای صحبتی نیست نمیدونم چطور جواب این همه محبت شما رو بدم چون خیلی زیبا نوشتید من دیگه لال میشم تا جمله های شما خراب نشه
به هر حال ممنونم و با شما موافق ، واقعا خوب بود و لذت بردم
البته با این نوشته هات حتما باید بریم شوک و اونجا دیگه با شما موافق نیستم و همه تقسیرا رو میندازم گردنت
این کارمم از معرفت و رفاقتمه
گفتم که بدونی با چه ادم باحالی رفیقی
تو یه بخشایی از گفته هاتم مخالفم که زیاد مهم نیست و نمیخوام دوباره سه کیلومتر نوشته واسش بنویسی
اون قسمتو میگم که میگی ما ایرونیا بی جنبه ایم؟؟؟
برای چی؟؟؟ چی از خارجی ها کم داریم؟؟اره بی جنبه ایم ولی چرا بی جنبه شدیم؟؟؟ پوست و رگ و خونمون با خارجی ها فرق داره یا فرهنگمون؟؟؟شاید بقیه هم فیلتر دارن!!!! اصلا چرا ما اینقدر با بقیه کشورها متفاوتم؟؟؟ (این علامتای سوالو تو دلت جواب بده نمیخوات یک کیلومتر واسش بنویسی)
اره اینو دیدم که تو بعضی سایتای سکسی خارجی صفحه اولش یه پیغامه و بعد از تائید میتونی بری تو جالبه که تو همین بلاگر هم میشه این کار رو کرد
حالا بگذریم چون صد در صد با فرهنگ فعلی ما حرفای شما در مورد فیلترینگ صحیحه و من هم مثل بقیه صحبتایی که فرمودید باهاش موافقم
از این کس شعرا بگذریم چون باهاش حال نمیکنم
اره اگه این جور هم پیش بریم فرتی فیلتر میشیم تو چرند خیلی رعایت میکردیم یعنی از هر 10 تا پست یه پست اونم تو یه خطش حرف یا عکس یا .... بد داشت ولی اینجا از هر 10 تا پست 9 تا و نصفیش بی تربیتیه
مهم نیست ببینیم چی میشه
خوب دیگه عرضم به درزتون که کس شعر نگو طولانی ترین پست 
عددی نیستی
پست برسی مرورگرای منو نخوندی
ریدی بو میدی
فعلا کون خودتو باید پاره کنی تا یه پست طولانی بذاری
ولش.........
میگم خوب بقیه صحبتا بمونه واسه 7:30
یه جای صحبتاتم خیلی کیری بود شایدم صحیح ولی بگیر جوابشو
جملات شما:برای مثال من توی تمام عمرم رفیق زیاد داشتم، ولی بخدا هیچکدوشون مثل تو نبودن... (واع..واااع...)
دوستی های کیرم سیخی...
دوستی هایی که با یه حرف به هم میریزه!!
(به کیرم)
دوستی هایی که به خاطر یه مسئله کوچیک از بین میره...
(به یه ورش که خال داره حکم سپه سالار داره)
خوب، شاید تو هم اینطور باشی...
(کیرم دهنت خایم به ابروت اگه من نبودم کی میپرید روت، اکی بخوری کیری با این حرفت)
مهم نیست، چون من مطمئنم تو هم همینطوری هستی...
(واقعا که کیرم تو دهنت که لال شی)
چون دل به دل راه داره...(
گوه خوردی)
کم کم این بحثم جمع کنم!!
(اح داشتم حال میکردم)
چرا صبح نمیشه پس...
(چشمت کور شه خودت فکرش بکن)
بگذریم...
(گوه خوردی ...)
اگه رفاقت با این چیزا از هم بپاشه رفاقت نیست مثل رفاقت ما که هر لحظه ممکنه از هم بپاشه (یو ها ها ها ها ها)
دیگه کس شعر زیاد دارم مینویسم
بای
ضمیمه:عنوان،پست و نویسنده هیچ ارتباطی به هم ندارند
سراشپز نمکی

0 نظرات: