نقد یک مناظره تلویزیونی

سلام......
جالبه نه!!!
کل پست هایی که میزنیم اول اون سلام داره یا به نوعی احوال پرسی
ایا لازمه؟؟؟
من که نمیدونم
خوب تا استاد حضور پیدا کنند من دیونه میشم
مسئولیت به این مهمی رو که یک نفره نمیتونه تحمل کنه
ای کاش اقا رضا یا رامین هم قلم مجازی میزدند نمیدونم کی قراره بیان.گویا فعلا دستشون بنده و نمیتونن
بگذریم .....
یه موضوع جالب:
دیشب داشتم مناظره میدیدم که در مورد شبکه های ماهواره ای بود البته خلاصه قسمت های قبلش بود که دیدم
یه قسمت از صحبتشون هم در مورد فارسی 1 بود میگفتن مدیر این شبکه پر تیراژ ترین مجله سکسی اروپا رو داره
سریالایی که تو این شبکه نشون میدن مخاطب اصلی زن ها هستند و بخاطر اینکه خرابشون کنن و از این کس شعرا
اول از اون گفتم چه کس شعرایی باید بشنویم ولی یه کم که فکر کردم دیدم بیراه هم نمیگن کل سریالایی که نشون میدن بجز بعضی هاش مثل فرار از زندان یا 24 و.... (که البته بعدش گفتن اینا هم موردای خاص خودشو داره) همشون تقریبا مسئله زن و شوهری و عشقی و خیانت به شوهر و .... هست به شکل ساده تر یه نوع اموزش سکس غیر مستقیم.
ولی بعد از این صحبتا یه ارتباط تلفنی هم با فلانی (اسمشو دقیقا یادم نیست) برقرار کردن و یه چیزایی گفت که دوباره نظرم برگشت
این بنده خدا از سریالای ایرونی گرفته تا سریال درک و شرلوک هولمز و کبرا 11 و حتی کارتون جودی ابت و تام و جری و.... رو محکوم کرد و گفت وهمه اینا مورد داره و شبکه های ما نشون داده و از این کس شعرا.
من که کف کردم!!!!!
نظر شما چیه؟؟؟؟؟
به نظر من که یه کم سخت گرفتند.دیگه کارتون تام و جری چه موردی داره تو کل دنیا داره نشون میده یا جودی ابت میگفت رابطه این دختره با این لنگ درازه که خیالی و نمیدونم چی
بابا دیگه اینقدرم این خبرا نیست
یا کبرا 11 یا کمیسر لسکو و خیلی سریالای دیگه رو محکوم کردن
این که نشد
حالا فارسی 1 سریالاش میگیم مورد داره ولی یه سریال پلیسی اونم چه بحثی نقش اصلی مجرده و نمیدونم با این مرده فلان داره و....
این که نشد تحلیل
شایدم درست باشه و مغز کوچیک من نتونه هضم کنه.به هر حال روی این مسائل کارشناسی شده و من فقط نظرمو گفتم که شایدم غلط باشه
ولش کنید اصلا
اکی زرد تقدیم به همتون
نوش جان کنید
بای

0 نظرات: