نگرانی به خاطر عدم حضور دوست عزیزم

سلام
کم کم دارم نگران میشم
سفارش اکی های ما زیاد شده ولی دوست عزیزم نیست و من دست تنها نمیتوانم کاری انجام دهم
کجایی برادر عزیز؟؟؟؟
خوب شاید شوک زده شده باشی!!!!
دیشب اسپانیا برد و به حق خود رسید
عجب بازی پر استرسی بود
خوب نسخه این جام هم پیچیده شد و خلاص شدیم
به هر حال مطلبی جز دل تنگی اینترنتی نمانده که گویا نمیخواهید ما را از نگرانی و درد دوری خلاص کنید
به هر حال بماند
در اخر هم جا دارد از همه کسانی که لطف میکنند و پیگیرانه مطالب ما را دنبال میکنند تشکر کنم و پاسخی هم به نظر یکی از بازدیدکنندگان بدهم تا صحبتهای تکمیکی را دوست بزرگوارم به محض تشریف فرمایی بدهند
جناب ناشناس گفته اند:
عجب اومدید اینجا
اینجل چقدر باحاله یه حس دیگست
فکر کنم سکسی بنویسید بهتره شما که تو هر جملتون از ده تا کلمه نه تا و نصفیش کیر و کون داره بیاید و کلا سکسی بنویسید
از سکس جنیفر لوپز گرفته تا بهنوش بختیاری.کار و کاسبیتونم خوب میگیره من خودم دوست دارم برای یه دفعه هم شده کون جنیفر رو بزارم بعد هر کارم میخوان بکنن اخه خدا میدونه چه کونی داره که این همه تبلیغشو میکنن
کیرم تو کوس و کون جنیفر لوپز
بای کس کشا
خوب اول از همه به خاطر لطفی که فرمودند و نظر دادند تشکر میکنیم
دوست عزیز مطمئنا پیشنهاد شما در گروه مدیریت مطرح خواهد شد و در صورت تصویب هیئت مدیره اجرا میشود
یک سوال از ناشناس:دوست عزیز یعنی شما حاضرید یک دفعه کون جنیفر لوپز را که هزاران نفر روی ان سوار شده اند بذارید بعد شما را هر روز با چوب سوخته بگایند.لطفا تجدید نظر فرمایید
با تشکر از لطف تمامی دوستان تا درودی دیگر بدرود
اکی سازی شرکاء

0 نظرات: