استاد چس داد اگه زن بود کس داد کله قند اگه اومدی از اخر به اول بخون

سلام
امیدوارم روزگار به کام همه شیرین باشه
پست قبلی رو داشتم مرور میکردم که فهمیدم اون شب چقدر عصبانی بودم
بیچاره استاد اگه این وبلاگو باز کنه خودکشی میکنه
از بدو بیراه گرفته تا کله کیری و .....
بدبخت
حالا که یه کم اروم تر شدم میبینم که تفلک حق داره
بابا مرتیکه عقده ایه
اصلا ریدم رو کله کچلش
یو ها ها ها ها
البته باید به استادا یا به قول معروف به هر اموزگاری احترام گذاشت ولی شرمنده این یکی رو نمیتونم تحمل کنم
البته یه جاهایی هم با هم تفاهم داریم
مثلا این بحث معروف (ایران از تکنولوژی بقیه به نفع خودش کپی برداری میکنه) رو براش باز کردم ببینم چی میگه
فکر میکنی چی گفت.
مثل هر گاگولی گفت تکنولوژی مال همه هست و هیچ کشوری همه چی رو خودش نمیسازه و ایده و نظر رو رو وسایل دیگران پیاده میکنه و ایران هم مثل بقیه از تکنولوژی دیگران استفاده میکنه البته نه به صورت مناسب و بیشتر مونتاژ میکنه.درسته ما تکنولوژی ساخت ای سی و .... رو نداریم و یا تکنولوژیمون خیلی محدوده ولی مغزشو داریم ولی به خاطر نبود وسایل و امکانات رو کیریم. در ضمن گفت یه پشت پرده هایی هم وجود داره که نمیشه گفت و قرار نیست محصولات حالا تو زمینه الکترونیک رو صد در صد مال خودمون بدونیم ولی بنا به سیاستهایی و به قول معروف اون پشت پرده ها اون چیزی که ساخته میشه جور دیگه دیده میشه و از این کس شعرا
البته استاد گرامی تقریبا با نظر من موافق بود ولی فکر کنم جرات نداشت رک بگه واسه همین یه کم فلسفیش کرد
همه هم که نظر منو میدمنن بابا ایران تو کپی اوله نه تکنولوژی البته یه کارایی هم میکنه که ادم کف میکنه و نمیشه گفت رو کیره ولی همیشه یه دو کیلومتری از بقیه عقبه
بگذریم.....
ولی از همه مهمتر این قسمتشو حال کردم که حدود چهل دقیقه وقت کلاسو گرفتم که کمتر گوز گوز کنه
البته با این استاد و من و شما دانشجو باید منتظر ساخت یه روبات که مثل طوطی فندق میشکنه باشید تو همین یک ماه ترم فشرده
از این بحث کیری بگذریم

حالتون چطوره
این کله قندم که نیومد.
خبری ازش نیست
اگه امروز بیات یکشنبه میتونیم بریم لواسون وگر نه که میره تا جمعه
ببینیم چی پیش میات
خوب افتتاحیه بحث تکنولوژیک بود حالا یه اختتامیه تکنولوژیک هم داشته باشیم و بریم
این سی پی یو یا پردازنده رو چند وقت پیش تو همین پایگاه با دوستان ساختیم که به تکنولوژی کمکی کرده باشیم صد در صد کار خود اکی سازیه و توسط مهندسین مجرب پایگاه ساخته شده
اینم عکسش

یه مشکلی هم پیش اومده این شرکت اینتل ورداشته از ما کپی کرده و اسم خودشو زده رو محصول ما
چه شرکتایی پیدا میشن ما زحمت میکشیم اونا نون میخورن
اینم عکس کپیش
اصلیه بالاییه هست

خوب اینم کس شعرای ما بود دیگه اگه همه اینجور فکر کنن یعنی ما باید بریم بمیریم
شوخی بود دوستان ناراحت نشن ما هم در حد توان خیلی چیزا داریم و باید بهشون افتخار کیم چون خیلی کشورها هستند که چیزای جزئیشم ندارن ما که خیلی خوبیم و هر سال تو انواع جشنواره ها ،خوارزمی و .... نفرات برتر و برنده جوایز و غیره میشیم پس چیزی از بقیه کم نداریم ان شااله روز به روز بهتر هم بشیم که میشیم البته با همون یک کیلومتر فاصله
یو ها ها ها ها
بگذریم....
کس شعر بس
این پستم تمام
امیدوارم احمد زودتر بیات
بدون اون......
اه
جمعه پست نذاشتم
نبودم
مهمونی بودم
دیر اومدم
نشد بذارم
حالا گذاشتم
بسه
رفتم
میخوام
قاطی
گوف
تیش
بامب
اتیش گرفتم
روبات انسان نما : شهری

0 نظرات: