جای خالی استاد حس شد

سلام
امروز صبح جای خالی استاد بزرگوار حس شد
البته صبح که چه عرض کنم ساعت 12 و نیم ظهر است
بعد از خوردن یه قپ چای و روشن شدن کامپیوتر وارد اکی سازی شدم که:
چشمتون روز بد نبینه....
دیدم همون پست خودمه که حالم گرفته شد چون جای خالی استاد حس شد
به هر حال این چند وقته باید بدون دستیار البته عرض کنم بدون سرور و سالار سکان کشتی رو در دست بگیرم و این لگن رو هدایت کنم
اول از همه باید بگم که خوب داریم ایندکس میشیم.گوگل بهمون حال داده و داره تند و تند صفحه ها رو ایندکس میکنه
تو گوگل این نتیجه رو ببینید خودتون میفهمید
یعنی سرچ کنید  site:akisazi.blogspot.com
تمام نتیجه های ایندکس شده مربوط به این سایت رو نشون میده
خوب بود نه؟؟؟
برای اطلاع عمومی عرض میکنم و قصد دارم یه چیزی همینجوری گفته باشم. گرچه من استاد و معلم خوبی نیستم ولی یه بزرگی میگه هر شاگردی برای دیگری معلم خوبیه.
نمیدونم کدوم بزرگی این کس شعرو گفته
بگذریم
خوب اگه خواسته باشید ببینید کدوم سایتا شما رو لینک کردن کافیه تو گوگل سرچ کنید    link:akisazi.blogspot.com
خوب نتیجه ای هم نداره چون کسی ما رو لینک نکرده
فقط یه نکته این امار لینک ها کاملا دقیق و درست نیست ولی بهتر از هیچی هست
به هر حال کس شعر بود.....
راستی کسی میدونه گوگل چرا به گا رفته
شما یاهو،ام اس ان وسایر متورهای جستجو رو ببینید نه سایت تبلیغاتی تو نتیجه سرچشون میات نه اسپم نه ..... ولی گوگل کاملا و واضح به گا رفته
دیگه صفحات اول گوگل مال سایتای تبلیغاتیه و.....
به یه ورش ....
چون میدونم دارم کس شعر مینویسم و کار منم کس شعر نوشتنه و داره کس شعرام تموم میشه میرم تا فردا ببینم چی میشه
به امید دیدار مجازی
بای

0 نظرات: