کرم کون است کرم کون ای کرم کون

باز سلام
کرم من که تمومی نداره هنوز تو کارشم
یه کم مشکوک زد
برو به این لینک !!!!!

بلاگر
نکنه پای ایرونیا هم وسط باشه

من فکر نکنم

چرا هست ولی.....
شما چه نظری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دامنه عجیبه مال خود بلاگره یعنی وبلاگ نیست!!!!!!!!!!
کی نویسندگیشو به عهده داره
؟؟؟؟؟؟
زیر فیلتر رد نشیم

نظر تو چیه
؟؟؟؟؟
من که فکر نکنم
!!!!!!!
تجهیزات و سرویسش مال گوگله اینا چه کاره هستن
پس برو که بریم خیالی نیست کسی گوهی نمیتونه بخوره به هر حال برنامه شوک هم شرکت کننده میخوات
یکیشم ما!!!

شوخی کردم خبری نیست شاید فیلتر بشیم ولی حذف که نمیشیم

من رفتم دیگه که به گا میرم فردا

راستی از همون لینک بالا خیلی چیزا میتونی بفهمی و یاد بگیری و کمک کار وبلاگ نویسی تو بلاگر هست
بای فعلا
کاش خوندن منم تو کامپیوتر بود نه کتاب

1 نظرات:

رستوران شرکاء گفت...

سلام
نظراتشم بد نی
ای ول
کلمه تائیدشم ورداشتم
دیگه هر کس مغزی هم میتونه نظر بده
اکی پذی احمد و شرکاء
بای